Tijd in Outlook

• Onderwerp starter Onderwerp starter brop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brop

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2007
Als ik in mijn agenda personen uitnodig voor een vergadering die om 12.00 plaatsvind, komt deze bij mij om 12.00 in de agenda te staan, maar bij de collega's staat die op 13.00uur in de agenda. Hoe kan dit en hoe kan ik dit aanpassen.

groeten Brop / Patricia

Hoi,

Kennelijk zit je met je pc in een netwerk.
Er zal bij jullie dan ook sprake zijn van 'systeembeheer'
De ingestelde tijd op jou pc is anders dan die van het netwerk.
Vaak kan dit worden opgelost door de automatische aanpassing van de internet- of zomertijd uit te schakelen.
De tijd op je pc moet namelijk worden gesynchroniseerd met die van de server.

Vraag verder na bij jullie beheerder om dit te regelen, wanneer het probleem met het uitschakelen niet is opgelost.

wellicht staan de cumputers op een verschillende tijdzone ingesteld.

een vergadering hier om 15.00 staat op een nandere tijd in een uk pc 14.00 omdat dat dezelfde tijd is.

Am I making sense?

controleer of iedereen, in de dezelfde regionale opties zit.

Opgelost

Bedankt voor de reacties. Na de aanpassing van zomer/wintertijd was het probleem opgelost!

Bedankt!

wellicht staan de cumputers op een verschillende tijdzone ingesteld.

een vergadering hier om 15.00 staat op een nandere tijd in een uk pc 14.00 omdat dat dezelfde tijd is.

Am I making sense?

controleer of iedereen, in de dezelfde regionale opties zit.

Wellicht een tip als nieuwkomer hier (zie ook mijn devies): voor je het weet zitten mensen die je van advies dient op een hopeloos dwaalspoor en zijn allerlei zaken aan het 'uitproberen' ..... alleen, omdat de 'adviseur' het eigenlijk ook niet weet .... :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan