Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Als ik van blad Jessica probeer terug te keren naar het begin, krijg ik dit als "code":
Code:Private Sub CommandButton1_Click() End Sub
Dat gaat niet bijzonder veel doen, vrees ik
Wigi
Jack, Geen paniek, ik zal je bestandje ff binnenhalen en help je dan verder. Ok?
Groet, Leo
Klaar....
Je had met je knoppen gekozen uit het menu besturingselementen ipv uit het menu formulieren. De 1e heeft veel meer mogelijkheden, maar laat zich iets lastiger 'behandelen'. De knop uit het menu forms laat je gelijk - na het in je sheet zetten - een overzicht zien van alle macro's in je workbook waar je de knop aan kan koppelen.
Ik heb nog 2 andere knopjes in het admin gedeelte gezet. Hiermee kan je in 1 keer alle sheets weer tonen (show) of na de bewerking(en) weer snel verbergen (hide).
Succes maar weer.
Groet, Leo
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.