Tijd slot programma VB Testen

Status
Niet open voor verdere reacties.

larszzie

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een Tijd slot programma in Visual Basic gemaakt en zou het super gaaf vinden als jullie dit zouden willen testen.
Ik heb het zelf natuurlijk ook getest en volgens mij doet alles het.
Volgens mij zijn er ook dingen die eraan toegevoegd kunnen worden, dus als jullie suggesties hebben, zou ik die heeeeeeeel graag willen horen.

btw. ik ben ook een beetje inspiratie loos dus als jullie suggesties voor nieuwe (KLEINE!!!) Programma's hebben hoor ik die ook graag.

Alvast bedankt !!!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Nou ik code aardig veel in Visual basic, wat je zeker moet doen is dat het programma niet in de Taakbeheer komt te staan anders kun je um zo meteen afzetten en dat is nartuurlijk niet leuk :P(ik heb ook zoon broertje). Gebruik je vb 6.0 of gewoon 2008?, je moet is kijken naar, Taskmanager = false , ofzoiets was ut moete ff kijken :)

Nou ik code aardig veel in Visual basic, wat je zeker moet doen is dat het programma niet in de Taakbeheer komt te staan anders kun je um zo meteen afzetten en dat is nartuurlijk niet leuk :P(ik heb ook zoon broertje). Gebruik je vb 6.0 of gewoon 2008?, je moet is kijken naar, Taskmanager = false , ofzoiets was ut moete ff kijken :)
Haha dankjewel voor je reactie.
Hij is ook niet te zien in taakbeheer maar volgens mij kan je het prosess niet verbergen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan