Tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

eijkje

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
Berichten
8
Als in om bijv. 18.00 uur werkelijke tijd een email verstuur dan komt er onder datum in verzonden berichten van Windows Live 16.00 uur te staan, dus een verschil van twee uur.
De tijd rechtonder in het scherm staat goed. Misschien iets te maken met GMT tijd????
 
Als in om bijv. 18.00 uur werkelijke tijd een email verstuur dan komt er onder datum in verzonden berichten van Windows Live 16.00 uur te staan, dus een verschil van twee uur.
De tijd rechtonder in het scherm staat goed. Misschien iets te maken met GMT tijd????
 
dit euvel merkte ik ook op toen hotmail overschakelde op live mail. ik keek ook al vreemd op toen ik om 16:00 mail kreeg, terwijl erachter 14:00 stond. Sindsdien heb ik dit bij alle mail. Geen ramp, wel verarrend :confused:
 
dit euvel merkte ik ook op toen hotmail overschakelde op live mail. ik keek ook al vreemd op toen ik om 16:00 mail kreeg, terwijl erachter 14:00 stond. Sindsdien heb ik dit bij alle mail. Geen ramp, wel verarrend :confused:

Oke maar wat kan ik er aan doen.
 
ben er zelf ook niet achter.. volgens mij ligt t probleem gewoon bij livemail :confused:
 
Heb nog steeds geen oplossing. Er moeten toch meer mensen zijn die dit tegenkomen.
Gaarne reakties
Eijkje
 
Heb inmiddels zelf de oplossing gevonden:
1. Ga naar htttp://account.live.com
2. Log in met je email adres en bijbehorende wachtwoord.
3. Klik op "Geregistreerde gegevens".
4. In dit nieuwe menu kun je je tijdszone instellen.
5. Klik op Öpslaan".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan