Hallo!
Ik heb op de pagina 6 plaatjes. Als er op een van de plaatjes wordt geklikt opent er een zelf gemaakt pop-upje. Nu kun je dezen 'hiden' door er buiten te klikken. In ieder geval, dat is de bedoeling. Nu heb ik de volgende code, javascript en jquery. (Ik zet het bovenste straks even om in jQuery, laat dat maar zo)
Nu is het probleem dat als ik op het plaatje klik, jQuery ook gelijk ziet dat ik buiten de popup div klik, en daarom dus de popup direct weer sluit... Hoe zorg ik er voor dat dit niet gebeurt?
- Tim
Ik heb op de pagina 6 plaatjes. Als er op een van de plaatjes wordt geklikt opent er een zelf gemaakt pop-upje. Nu kun je dezen 'hiden' door er buiten te klikken. In ieder geval, dat is de bedoeling. Nu heb ik de volgende code, javascript en jquery. (Ik zet het bovenste straks even om in jQuery, laat dat maar zo)
Code:
var openDiv;
function container_popup(divid) {
document.getElementById('popupcontent').innerHTML = document.getElementById('popupcontent').innerHTML;
document.getElementById('popuporder').innerHTML = document.getElementById(divid).innerHTML + document.getElementById('popupbutton').innerHTML;
document.getElementById("popup").style.display = "block";
}
function toggleDiv(divID) {
if ($('#' + divID).is(":visible"))
{
$("#" + divID).hide();
}
}
$(document).click(function(e) {
if (!$(e.target).closest('#popup').length)
{
toggleDiv('popup');
}
})
Nu is het probleem dat als ik op het plaatje klik, jQuery ook gelijk ziet dat ik buiten de popup div klik, en daarom dus de popup direct weer sluit... Hoe zorg ik er voor dat dit niet gebeurt?
- Tim