Tijdelijk internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter akros
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

akros

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
Ik heb een klant met een Camping. Op de Camping wil hij een pc neerzetten waarvan de gasten gebruik kunnen maken om te internetten, dit tegen een kleine vergoeding. Wat is er voor software voor nodig?

Ik denk zelf aan een wachtwoord wat om de 15 minuten wijzigd en waarbij de pc dus autoamtisch uitlogd.

Of zijn er professionele programma's voor op de markt.
Graag jullie hulp!

Waarom gelijk geen draadloos internet? (ook leuk voor de laptop bezitters) Daar kun je dan de door jou bedoelde pc mee verbinden. Kijk hier eens. Met deze software is veel mogelijk en is gratis. Enige dat je hoeft te hebben is een wireless accespoint en een pc met twee netwerkaarten. Je kunt dan tickets verkopen voor een bepaald bedrag per tijdseenheid.

Laatst bewerkt:
Welke oplossing je ook kiest..
Ik adviseer je dan een eigen systeem goed dicht te timmeren zodat niemand rare dingen kan uitvoeren zoals keyloggers installeren, virussen, systeem onklaar maken enz.
Lijkt me geen eenvoudige klus.

Ik adviseer je dan een eigen systeem goed dicht te timmeren zodat niemand rare dingen kan uitvoeren zoals keyloggers installeren, virussen, systeem onklaar maken enz.

Voor dit soort systemen zou je kunnen kijken naar een reborn kaartje.

inderdaad.

kijk anders eens in configuratiescherm > systeembeheer > lokaal beveiligingsbeleid. daar kun je een hoop mee op dingen te blokkeren tot beperkte toegang.:D

Ik snap van http://www.publicip.net/zonecd_boot.php helmaal niks
kan iemand mij dit uitleggen of zijn er andere opties

ik wil gewoon een simpele pc neerzetten met bepertk internet voor bijvoorbeeld
een tijdspad van 15 minuten. Mensen kopen dus een kaartje als het ware.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan