tijdelijk uitzetten Norton Security

Status
Niet open voor verdere reacties.

cobiestooker

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2003
Hoi,
Om mij aan te melden bij een site waar ik voor moet betalen moet ik Norton Security even uitzetten. Maar als ik dat probeer dmv rechtermuisklik op icoon rechtsonderin werkbalk, dan krijg ik de melding dat de bewerking alleen kan worden uitgevoerd met een supervisoraccount voor Norton Internet Security. Wat bedoelen ze daar nu mee? Kan ik hem nooit zelf uitzetten? Ik ben zelf degeen die op Windows XP de beheerder bent, maar ik ben bang dat dat niet bedoeld word..:confused: Kan iemand mij aub helpen

Bedankt van een inmiddels wat gefrusteerde

Cobie:rolleyes:

"supervisoraccount voor Norton Internet Security"
Dit zegt mij niets. Maar misschien is dit even een tijdelijke oplossing

start----uitvoeren----msconfig tabje opstarten en daar ff norton uitvinken. Herstarten en norton start niet mee op. Als je je ding gedaan hebt weer aanvinken herstarten en norton zet de deur weer dicht.

Beetje een vage oplossing maar als het werkt !

supervisoraccount NIS

Geplaatst door harmen__666
"supervisoraccount voor Norton Internet Security"
Dit zegt mij niets. Maar misschien is dit even een tijdelijke oplossing

start----uitvoeren----msconfig tabje opstarten en daar ff norton uitvinken. Herstarten en norton start niet mee op. Als je je ding gedaan hebt weer aanvinken herstarten en norton zet de deur weer dicht.

Beetje een vage oplossing maar als het werkt !

Hoi Harmen,
ik ga het gelijk uitproberen. Bedankt
:thumb:
Cobie

graag gedaan, hoor wel of het gelukt is

ff googelen en daar vond ik het volgende:
Make sure that you have NIS Supervisor rights
You must have NIS Supervisor rights to configure some of the options below. To determine whether you have NIS Supervisor rights, click User Accounts on the left side of the NIS interface. On the right side of the interface (1a in the image below), the text "You are logged in as" appears if you are logged in. Locate the user that you are logged in as in the User Accounts table, and ensure that user is type "Supervisor." If you do not have Supervisor privileges, or are not logged on, log on as a user that has Supervisor privileges.

Bron

Laatst bewerkt:
supervisoraccount NIS

Geplaatst door harmen__666
graag gedaan, hoor wel of het gelukt is

ff googelen en daar vond ik het volgende:
Make sure that you have NIS Supervisor rights
You must have NIS Supervisor rights to configure some of the options below. To determine whether you have NIS Supervisor rights, click User Accounts on the left side of the NIS interface. On the right side of the interface (1a in the image below), the text "You are logged in as" appears if you are logged in. Locate the user that you are logged in as in the User Accounts table, and ensure that user is type "Supervisor." If you do not have Supervisor privileges, or are not logged on, log on as a user that has Supervisor privileges.

Bron

Hoi Harmen,
nou met jou berichtje is het gelukt. Ik had inmiddels ook via via dat bericht via symantec gelezen. Het is wat moeilijk te begrijpen, ik heb volgens mij nooit zo'n account aangemaakt. Terwijl ik een off. NIS versie heb.
maar goed ik ga hem nu maar aanmaken (als dat lukt)
dan krijgen we hoop ik geen prob meer in de toekomst
Bedankt voor je hulp, kan nu weer rustig slapen
:D
cobie

:D

Helemaal goed joh, slaap lekker :)

Ik ben ook alles behalve een nis expert hoor........hoop dat het allemaal weer top gaat draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan