Tijdelijke bestanden updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

gjmeer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 feb 2008
Berichten
2
Ik gebruik nu een paar dagen Windows Vista.
Na mijn eerste installatie, moest ik heel wat updates downloaden en installeren. Volgens mij is totaal 380 MB aan updates binnengehaald.

Na de installatie van de updates was mijn schijf met WinVista een paar GB extra gevuld.
Deels zal dit komen door de updates zelf, maar ik vermoed dat het ook komt door de tijdelijke bestanden die zijn gedownload en uitpepakt.

Weet iemand waar deze updates worden opgeslagen en waarvan de tijdelijke bestanden gewoon kunnen worden weggegooid? Bij windows Xp was het in de map C:\Windows en hadden de mappen de namen van de update (KB-cijfercode). Deze konden altijd worden verwijderd, nadat een update goed was uitgevoerd.

Ik heb het vermoeden dat de updates worden gedowload in C:\Windows\winsxs\, maar zeker weten doe ik het niet. Kan deze map altijd leeg worden gemaakt of zeker niet?

Kan iemand mij helpen? Bedankt alvast!!
 
de 380 mb aan updates staat normaal in de map softwaredistribution onder je windows map.

Hieronder vind je normaal een map "download". In deze map worden de gedownloade bestanden opgeslaan. De inhoud van deze map mag je normaal dan ook zomaar verwijderen.

waar de andere gigabytes vandaan komen durf ik zo niet te zeggen maar het is op zen minst merkwaardig.
 
Bedankt voor de info. Dat over die map softwaredistribution moest ik even zeker weten.

Ik heb ook verder nog even gezocht op google. Ik vond onderstaand artikel. Denk ik ook handig voor andere gebruikers. http://www.winvistaclub.com/f16.html

Deze map kun je dus beter niet verwijderen. Ik probeer nog wel of je deze map met comprimeren kleiner kunt krijgen, zonder al teveel prestatieverlies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan