tijdelijke internet bestanden map 120 GB?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mverlaan

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2001
Hoy,

Op computer met Windows 98SE en Internetexplorer 5,
bevind zich in de windows map, de map: tijdelijke internet bestanden.

Klik ik op Eigenschappen van de map, blijkt deze 120 GB
groot te zijn, terwijl mijn harde schijf maar 40 GB is. Ook als ik de gehele map heb leeg gemaakt blijft deze 120 GB.

Ik heb gescand met NAV 2003 en niets gevonden en met House Call ook niet.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn en de oplossing?

bedankt alvast

Wat staat er dan bij Extra\internetopties\tabblad algemeen\instellingen\te gebruiken schijfruimte ?

Gr Jozo

Vreemd, maar dat in de Map Tijdelijke internet bestanden van alles blijft staan ook na legen van de map door windows is bekend. Bekijk de inhoud van deze map eens in dos mode, en maak deze map dan leeg. (oppassen dat je alleen deze map leegmaakt natuurlijk, een prullenbak is er niet)
Kijk dan eens wat het resultaat in Windows is.

Jammer maar in dos wordt ook geen inhoud van de temporarymap aangegeven.

toch bedankt

Nog meer mogelijkheden?

Nog even een aanvulling,

Als ik met Norton AV 2003, De tijdelijke internetbestanden map ga scannen, krijg ik de mededeling dat het opstartrecord gewijzigd is, dus je zou toch een virus kunnen vermoeden maar als je dit negeert en doorgaat met scannen met de neiuwste live update zie je in plaats van de bestandsnamen die gescand worden lelemaal van de volgende tekentjes \\\\\\\\\\\\\\\ dat worden er steeds meer, en er komt nooit geen eind aan het scannen.

Hoy Saldos'

Ik heb uw link bezocht, het klopte inderdaad wat daar geschreven is wat betreft het opstartrecord. Ik heb teneinde raad maar een backup terug gezet, het probleem is nu opgelost. toch bedankt voor de tip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan