Tijdelijke internet bestanden verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Indalo

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2001
Hallo

Een simpel vraagje: Ik heb op mijn C schijf een map temp aangemaakt. Hier in heb ik de map tijdelijke internet bestanden verplaatst. Als ik deze map hand matig leegmaak en dus ook alles uit de vuilbak verwijder zie ik niets meer. Logisch zul je zeggen maar als ik op de eigenschappen van deze map klik vind hij nog een hele resem bestanden die echter niet zichtbaar zijn . Ik heb in de verkenner map opties alles zichtbaar maken aangevinkt en toch zie ik ze niet. Als ik op de eigenschappen van die bestanden klik zijn ze alleen lezen ik vink dit af pas dit toe op alle submappen maar er gebeurt niks. Mijn vraag is dan ook mag ik die bestanden verwijderen en hoe, ze nemen nu nog altijd 8.5 mb schijfruimten in

mvg

Indalo

Die tijdelijke internet bestanden mag je verwijderen.

Tijdelijke internet bestanden

Dat dacht ik al maar hoe als ik ze niet zie

ga naar eigenschappen van internet en kies daar bestanden verwijderen.

Mag ik eens voorstellen doe dat zelf eens, als je alle bestanden hebt verwijder ga je naar de map tijdelijke internet bestanden en klik er eens op.Je zult verbaast staan hoeveel verborgen bestanden er nog in staan

De map temporary internet files rechtsklikken en zoeken kiezen, daarna nu zoeken kiezen.

Je ziet dan via het zoekscherm alle bestanden. Klik op de kolom type om de bestanden op extensie te ordenen. Je kunt dan met klik en shift-klik selecteren wat je wilt verwijderen. Alles behalve mappen, desktop.ini's en index.dat.

Vr.Gr. Egel.

Beste Egel

Zo als ik al liet weten gaat het om hidden bestanden.Als ik de hele map verwijder en dus voledig leeg is klik ik met recht op die map en via eigen schappen zegt windows dat de inhoud 8.9 mb groot is 59 bestanden in 23 mappen.Op mijn systeem staat Norton internet security , kan het soms zijn dat die die hideen bestanden aanmaakt

Indalo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan