tijdelijke internet-bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilende

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2002
Hoi allemaal, ik heb een vraagje,

de ruimte voor mijn, tijdelijke internet-bestanden onder IE, staat op max en is 20284 MB, hoe kan ik dit verhogen ???

heb de indruk dat ik steeds vaker deze map moet legen bij een gelijk blijvend internet gebruik,

groet Willem.

Ga in IE naar Extra -> Internet-opties -> tabblad Algemeen, klik op de knop "Instellingen" bij "Tijdelijke internetbestanden", verschuif de schuifregelaar bij "Te gebruiken schijfruimte" naar rechts.

Zou ik niet doen, waarom tijdelijke bestanden bewaren als de pc er trager van wordt? Ik verwijder ze juist zo snel mogelijk.
Ik zou hem juist op 0 zetten.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Wilende
heb max ingesteld en dat is 20284 MB,

groet Willem

Dat vind ik eigenlijk al erg veel, maar jij vindt het dus niet voldoende?

OK, je kunt hem op minimaal 1 MB instellen. Had ik al gedaan toen ik de pc kocht. Niet goed onthouden. Foutje..

In map tijdelijke internet bestanden worden bezochte webpagina's tijdelijk op geslagen om bij de eerst volgende keer die zelfde pagina's sneller weer te geven. Je schuifregelaar zal op een gegeven moment ook niet meer verder naar rechts toe gaan als het maximale hebt bereikt! Denk dat dit gerelateerd is aan de grote van je harde schijf, en I.E dus aangeeft niet meer die ruimte te vergroten als dit mogelijk zou zijn!

Er is een optie om de inhoud van deze map automatische te verwijderen bij het afsluiten van je browster. Deze vind je in Eigenschapen voor Internet > Tabblad geavanceerd > vinkje zetten voor 'De map met tijdelijke internetbestanden leegmaken wanneer de browster wordt afgesloten'

tijdelijke int. best

Hoi l.slaats,

neen, komt niet voor in mijn lijstje, maar dan gaat het afsluiten wel meer tijd kosten ??

groet Willem.

Gebruik Cyber Scrub en Tracks Eraser om alle rotzooi van de PC te verwijderen. Helpt mij in ieder geval.

Re: tijdelijke int. best

Geplaatst door Wilende
Hoi l.slaats,

neen, komt niet voor in mijn lijstje, maar dan gaat het afsluiten wel meer tijd kosten ??

groet Willem.

Wat bedoel je eigenlijk met 'komt niet voor in mijn lijstje'?

En Ja, dat zal inderdaad meer tijd kosten bij het afsluiten. Maar uiteindelijk hoe je het ook bekijkt, je zal toch de inhoud van deze map moeten verwijderen dan wel handmatig. Een andere mogelijkheid is er niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan