Tijdelijke map MediaPlayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

bomba

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2002
Als Windows Media Player iets via streaming (dus gelijk afspeelt) binnenhaalt. In welke map zet die het dan?

Streaming.

Volgens mij wordt dit niet opgeslagen. Dit is namelijk ASF. Dit betekend Advanced Streaming Format. Dit zijn namelijk streamings die beluisterd/bekeken kan worden zonder deze eerst volledig te downloaden. Dit wel bij de huidige WMP 9. Andere WMP weet ik niet. Andere helpmijers misschien?

Forbidden.

Kom zelf ook niet verder als ik naar dit adres surf. dus je bent niet de enige!:evil:

neeh maar als je in Windows Media Player hem invoert (bij URL afspelen) doet die het wel :S

Maar het nadeel is dat die gewoon telkens opnieuw moet downloaden voordat ik hem kan bekijken. Hij cache hemt niet ofzo.

Hoi bomba.
Ik ging er vanuit dat WMP automatische start als je dit adres aanklikt. Dit dus niet. Wmp opgestart en vervolgens jouw filmpje gestart. Ik kan deze niet opslaan. Zoals ik al eerder aanhaalde zijn deze waarschijnlijk niet op te slaan. Onder ASF vallen diverse bestanden. dit waarschijnlijk om "misbruik" e.d te voorkomen :confused:

jah dat zal dan wel!

Maar is er geen manier om te faken dus alsof het WMP is maar dat het eigenlijk een download progie is.

Ja, er zal zeker wel een manier zijn om te FAKEN, maar kan je hierop geen antwoord opgeven!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan