tijdelijke pc plaatsen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mr.F
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr.F

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2002
Hallo,

Ik heb thuis een internetverbinding via de kabel.(2 pc's) De 2e pc kan via een netwerkkaart via de 1e op internet. Hiermee is verder geen probleem. Nu wil ik van een kennis die internet via een analoge modem alle updates via mijn thuis situatie gaan binnenhalen. Ik heb uit mijn 2e pc de netwerkkaart in die van m'n kennis gezet en ben hem er even zijn interne modemkaart eruit gehaald. Als ik nu deze pc wil opstarten hoor ik enkele piepjes en de pc start zelfs niet op. Op alle pc's zit windows xp pro. Wat doe ik niet goed en hoe zou het wel moeten? Alvast bedankt voor reacties.

Die geluidspiepjes zijn foutcodes, kun je aangeven wat voor code.
Anders kijk even hier daar staan ze ook.

als je niets op je scherm krijgt is het waarschijnlijk de grafische kaart. Druk deze er eens stevig in en probeer opnieuw (al twee keer gehad :thumb: )

Ik had de modemkaart er weer in gezet en kreeg zowaar weer beeld, heb alle update's binnengehaald.
Daarna mijn netwerkkaart er weer uit en weer naar m'n kennis gebracht. Effe getest en blij naar huis. Krijg net telefoontje dat het ding piept met het opstarten en geen beeld geeft. Ik wil morgen even kontroleren of die grafische kaart inderdaad los zit. Ik laat van me horen.
Bedankt voor je reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan