Tijdelijke website / webserver

Status
Niet open voor verdere reacties.

matsu1975

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2005
Hallo, ik wil voor iemand tijdelijk een babyfotoalbum (website) hosten op mijn server. Server wordt op dit moment gebruikt als FTP server.

Nu wil ik voor dit geen domeinnaam claimen om dat het maar tijdelijk is. Volgens mij moet dit ook op IP adres kunnen.

Wie kan mij er wat meer over vertellen en welke tool kan ik het beste gebruiken?

Groeten Matsu

Je kunt prima de gratis webserver apache installeren, eventueel in combinatie met php als je dat nodig hebt voor het fotoalbum. De server is inderdaad, net als de ftp server, te bereiken via het ip adres.

Hallo, ik wil voor iemand tijdelijk een babyfotoalbum (website) hosten op mijn server. Server wordt op dit moment gebruikt als FTP server.

Nu wil ik voor dit geen domeinnaam claimen om dat het maar tijdelijk is. Volgens mij moet dit ook op IP adres kunnen.

Wie kan mij er wat meer over vertellen en welke tool kan ik het beste gebruiken?

Groeten Matsu

Grappig, ben zelf met iets soortgelijks bezig :)

ik heb wampserver geinstalleerd, heeft apache, sql en php, daarnaast draai ik coppermine kan gewoon op je pc en je ip word je adres (kijk eens op http://www.kickme.to voor een makkelijk te onthouden adres)

groetjes:thumb:

groetjes

Coppermine werkt inderdaad goed. Ik gebruik zelf gallery2, werkt ook prima!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan