tijden controleren kinderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmy69

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2004
Hallo,
Ik heb een zyxel modem met telfort internet en een sitecom wl-173 draadloos router, mijn systeem draait op windows vista 64bit.
Nu is mijn vraag:
Is er een of andere log of een optie in het modem of routermenu hoe ik kan zien dat de kids achter hun eigen pc hebben gezeten?
Of is er in vista een mogelijkheid dat ik zoiets kan zien, ik wil liever geen externe programma's op hun pc installeren maar wel ff in de gaten houden.

B.v.d. Timmy69

Andere pc

Hallo leo,

Dit is voor de eigen pc toch dan kan ik een gebruikersaccount aanmaken voor de kids en dan controleren, maar het gaat mij erom dat ik de tijden die ze op hun eigen pc online zijn.
Ik hoef verder niet te weten wat ze op de pc doen alleen dat ze niet midden in de nacht achter dat ding kruipen want daar gaat school onder lijden.
En aangezien ze zelf weten hoe de router werkt, heeft het ook niet zoveel zin om de stekker eruit te trekken.

Groetjes,
Tim

Ik heb geen persoonlijke ervaring met deze router, maar het moet wel mogelijk zijn om de toegangstijden van bepaalde pc's in te stellen.
Zie de handleiding 7.1 blz 28 (engels)

mvg leo

Sorry leo nu zit ik net in mijn routermenu maar nu blijkt het de WL-176 te zijn maar ik ben al een heel eind op de goede weg,:thumb: kan alleen de tijden nog niet vinden.

Groetjes
Timmy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan