Tijdens gamen valt het spel uit ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

cacciatore

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2004
Als ik DTM 2 aan het spelen ben krijg ik na een tijdje zwart beeld en gaat hij terug naar het buroblad.
Het vogende wat ik heb geprobeerd is het beeldscherm resolutie op 800 600 gezet - start - uitvoeren en dan msconfig en daar bij opstarten alles uitgezet.
Ik heb de nieuwste patches geinstalleerd 1.2
Heb ook de nieuwste drivers geinstalleerd en de oude verwijderd maar dat wil allemaal niet helpen ,tijdens het spelen valt het spel gewoon uit en ik krijg dan het buroblad.
Met het spelen van FarCry en Panzers codename phase one heb ik daar geen problemen mee .
Zou het kunnen zijn dat mijn Grafischekaart te langzaam is of ligt het misschien aan mijn voeding .
Mijn DTM 2 is een orginele DVD die ik pas heb gekocht.
Wie kan mij een goede tip geven hoe ik mijn probleem zou kunnen oplossen

Geef eens de specificaties van je pc en wat zijn de temperaturen tijdens het gamen?

Patch 1.2

Geplaatst door crash
Geef eens de specificaties van je pc en wat zijn de temperaturen tijdens het gamen?

Ik had voorheen een patch 1.1 geinstalleerd en ik had vergeten de allernieuwste patch van DTM 2 te downloaden { Patch 1.2 } .
Deze heb ik geinstalleerd en nu blijkt dat ik onder het racen DTM 2 geen problemen meer heb.
Kan dat zijn dat die patch 1.2 het probleem van het wegvallen van het spel en automatisch terug gaat naar het buroblad Windows XP heeft verholpen ?????
Lijkt mij wel sterk maar ben er wel ontzettend blij mee want ik vind het zo,n toffe game.

Het zou kunnen dat een patch dit soort problemen oplost.

Oplossing

Met de patch 1.2 viel hij wel weer terug naar het buroblad en ik heb daarna alle programma,s op de achtergrond uitgeschakeld.
Hij doet het nu prima en valt niet meer uit ,maar ik heb wel bij start / uitvoeren / config / opstarten / alles uitgeschakeld.
En hij valt niet meer teug naar het buroblad . ook al speel ik meer dan een half uur of meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan