Tijdens typen worden letters overgeslagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

slofje

Verenigingslid
Lid geworden
14 feb 2001
Berichten
1.217
Ik heb een vreemd probleem.

Tijdens het typen worden letters overgeslagen.
Niet als ik hier iets typ, niet als ik in een office progje iets type, niet tijdens het typen in een email, maar bijvoorbeeld wel als ik een reactie type bij bv nu.nl of als ik ergens een formulier op het web invul. Ik moet dan echt letter voor letter intypen en wachten totdat de cursor weer knippert na het intypen van de vorige letter.

Heb gescand op malware, geheugen gescand , virus up todate ( eset) gedefragmenteerd en hyack.this gedraaid.

Ik snap er niets meer van

Wie kan mij helpen aub?
 
Laatst bewerkt:
Oh dat kunnen wat oorzaken zijn. Kun je een ander toetsenbord proberen van een vriend of zo en eens kijken wat deze dan doet.

Wanneer het een draadloze toetsenbord betreft dan is het hoogstwaarschijnlijk,
a) dat de batterij(en) uitgeput raakt.
b) de afstand tussen receiver en het toetsenbord i.c.m. punt (a) is te
groot, maar dat lijkt me sterk.
c) verwissel de batterij(en) of haal de receiver iets dichterbij
e) blaas of schudt het toetsenbord schoon, vuil ophoping.
 
Bedankt voor je reactie maar vreemd is dan wel dat wanneer ik hier een reactie type dat alles wel lekker loopt. In word bijvoorbeeld heb ik ook geen problemen. Als ik bijvoorbeeld een reactie wil schrijven op bv nu.nl of ik moet ergens een ( bijvoorbeeld) reserveringsformulier online invullen ik dan het probleem wel heb.

Vreemd dan dat de batterijen het bij gebruik van word het wel doen en bij het invullen van een web-formulier dan weer niet.:eek:
 
haha, leuk die tweede link :d

Ik " computer " pas een jaar of 30 :thumb:
 
nee, jammer

wat mij opvalt is dat op de pagina's waar ik dus niet goed kan doortypen , de cursor ook langzamer, met tussenposen , knippert.

In een email, bij word , of bijvoorbeeld op de startpagina knippert de cursor ook sneller.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan