• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tijdinvoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

driverautoband

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2006
Berichten
57
Hallo

ik heb een vraag ik probeer via een knop en een invulformulier gegevens in te typen
dat lukt dan wel maar nu wil ik eigenlijk in de 2 invulvakken ( begintijd en eindtijd) bv
1234 in typen wat dan 12:34 word aangegeven in de invulvak en in in de kolom B en C dat daar dan ook de tijd word aangegeven met de knop opslaan en als ik met de spinknop terug bladert ook de tijden aangegeven wordt en geen decimale tijden.

ik heb al veel geprobeert en gezocht maar komt er niet uit in ieder geval bedankt

rene
 

Bijlagen

  • tijdinvoer.rar
    23,6 KB · Weergaven: 32
Wil je meer respons post dan ook een 2003-versie van je bestand

Mvg

Rudi
 
Hallo,

Kan het met :
=LINKS(J2;2)
=RECHTS(J2;2)
=K2&L2&M2

13: 45 = links 13, rechts 45
aan mekaar = cel met 13 + cel met : + cel met 45
verbinden met het & teken

Groeten,
Georgyboy
 
Variatie op Georgyboy,

=TIJD(LINKS(B6;2);RECHTS(B6;2);0)

Zet de celopmaak in kolommen B en C op Tekst voer dan ook de tijd altijd met 4 cijfers in ( 0915)
 
@Daniël Maak er TimeValue van en je zat helemaal goed:thumb:

@Driverautoband Het is geen enkel probleem dat je iemand anders formulier gebruikt en aanpast aan je eigen behoeften, maar wijzig dan wel de veldnamen zodat ze in je code ook weergeven welke informatie ze bevatten (bv Naam en Adres zeggen hoegenaamd niks over begin- of eindtijd)

Mvg

Rudi
 

Bijlagen

  • tijdinvoer(1).xls
    66 KB · Weergaven: 35
thanks

dat is het dank jullie wel ik ben er echt lang mee aan het zoeken geweest en heeft vanalles uitgeprobeert behalve dus de goede dank jullie wel:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan