Tijdlijnscherm weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Hallo,
Ik zie ineens geen beeld meer in mijn tijdlijnscherm van Pinnacle Studio 21.
Als ik op bron klik zie ik de beelden, maar op tijdlijn zie ik de beelden niet.
Welk knopje moet ik indrukken om weer beelde te krijgen?
 
Een knop is er denk ik niet, je zou altijd beelden moeten zien in het voorbeeldvenster. De beperkende factor is vaak de rekenkracht. Bij een laptop kan je vaak een keuze maken tussen de grafische kaart en de langzamere grafische chipset. Op een desktop kan er het zelfde verschil zijn wanneer de signaalkabel stekker in de computer is gestoken, in plaats van in de grafische kaart.

Het loont de moeite om in Apparaatbeheer van Windows te kijken of de driver van de grafische kaart goed geïnstalleerd is, anders staat er een uitroepteken of driehoekje bij het icoontje van de uitgeklapte beeldschermadapters. Kijk bij de Eigenschappen, in het contextmenu, eveneens of de uitgavedatum er op wijst dat de driver door Windows werd ge-update, dat kan met een nieuwere versie wel eens geen verbetering zijn.

Bij beeld eigenschappen (contextmenu bureaublad) kan je meestal kiezen tussen kwaliteit en prestaties. Hier kiest u prestaties. In Windows 11 kan per toepassing gekozen worden heb ik begrepen. In Windows kan je in ieder geval effecten uitschakelen om het grafisch makkelijker te maken.

Andere ideeën krijgt u misschien door met Google te zoeken naar: Pinnacle Studio 21 timeline not working
 
Opgelost.
Pinnacle opnieuw geinstalleerd en het beeld was er weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan