• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tijdprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jack Nouws

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 apr 2008
ik heb 1 kolom als begintijd en ik heb 1 kolom als eindtijd en 1 kolom voor het resultaat.
Als ik de begintijd en de eindtijd in vul is er niets aan de hand, de waarde word goed uitgerekend. Maar als ik niets invul dan verschijnt "WAARDE" in de uitreken kolom.
ik heb liever dat daar 00:00 komt te staan. Hoe zou ik dat voor elkaar kunnen krijgen?

Helpt het als je met de rechtermuisknop op het uitkomstveld klikt en instelt dat het om tijd gaat?
Anders moet je het bestand hier even als bijlage toevoegen. Dan kan ik of iemand anders er voor je naar kijken. :thumb:

Bijlage

Hopelijk heb je hier wat aan, ik denk dat ik het al weet maar ik wacht effe jullie reaktie af.
Groetjes Jack.

Bijlagen

Het werkt niet omdat je letters in een tijdsveld in hebt gevoerd. (begintijd+eindtijd=.......? Dat weet de computer dus ook niet :p)
Je kan denk ik het beste de woorden "begintijd" en "eindtijd" weghalen.
Als je dan op het pijltje klikt en het menuutje verschijnt zie je namelijk ook nog steeds "begintijd" en "eindtijd" staan.
Hoop dat het duidelijk is! :thumb:

Ik dacht aan hetzelfde maar in ieder geval bedankt!

Is opgelost!

Das mooi. :thumb:
Zou je dan rechtsonder in beeld op "vraag is opgelost" willen klikken? :D

Toch nog even een reactie:

in de formule:
Code:
=SOM(F3-E3)
kan je SOM() weglaten, =F3-E3 is voldoende.

mijn oplossing voor jouw probleem zou zijn (voor cel G3):
Code:
=ALS(ISFOUT(F3-E3);0;F3-E3)
zo kan je de tekst gewoon laten staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan