• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tijdregistratie bij verhoging temperatuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedankt !
Ik zat eigenlijk een beetje te gokken met die dwell time.
Ik kan me niet voorstellen dat die oven zo groot is dat een product daar 12 uur in blijft, zoals bv in een vriestunnel, anders krijg je zwarte korstjes.
Moet ik dat zien als meerdere producten die na elkaar er door gejaagd worden, waarbij dan ook met de verblijfsduur gespeeld wordt ?
Zou je nog iets willen doen met die dwell time (wat zijn dat, minuten ?) en de gemiddelde temp ?
 
Dankjewel Cow18,

Act. temperature = Actuele temperatuur
Stp. temperature = Gevraagde Temperatuur
Dwell time = inderdaad de ingestelde gaartijd (Maximum 30 minuten doorlooptijd)
 
toch een poging, de rode en de blauwe streeplijn moet je interpreteren als "als er op dat tijdstip product de oven in gaat, dan zal dat product zolang onderweg zijn bij gemiddeld zo'n temperatuur"
 

Bijlagen

  • Tijdregistratie vanaf verhoging Temperatuur (2).xlsm
    439,4 KB · Weergaven: 31
Dankjewel Cow18, :)

Knap staaltje van Excel en VBA kennis! werkt perfect, beter dan ik had kunnen denken! :thumb:
Hopelijk kunnen anderen bepaalde stukjes gebruiken uit de codes en je werk gedeeld kan worden.

Groeten,
Georgyboy
 
Vraag is meer dan opgelost !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan