tijdslimiet gebruikersaccount xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

drachirknidreeg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2006
Is het binnen xp mogelijk om bijv. per dag een maximum gebruikerstijd in te stellen voor verschillende accounts ??

Je bedoelt dat je de tijd wilt regelen dat familieleden of wat dan ook de pc gebruiken? Dat soort programmaatjes zijn er wel.
Eerst maar kijken of je dit bedoelt.

Ik wil de gebruikersduur voor mijn kids enigszinds aan banden leggen; het liefst per account.

Daarvoor zijn parental controls.

Deze is voor controle van tijd of tijdslimiet

Beperking van surfgedrag (slechte sites worden gesloten)

Nog eentje. Hier staan er meerdere op maar slecht 1 freeware. Leek me meer een site blocker.
Hier staan meer freeware. Of er veel met instelbare tijd bij zitten moet je even bekijken.
Ga eerst deze maar eens bekijken.

Laatst bewerkt:
Ik ben tot de schokkende ontdekking gekomen dat ik geen freeware voor dit ding kan vinden.
Accountview kende ik al, maar het programma zou ik niemand aanraden voor dit soort dingen... de optie zit er wel in maar het programma kan over het algemeen meer verkeerd doen dan goed. Het programma is eigenlijk daarvoor niet gemaakt.

Jij hebt zoiets nodig. Maar dat soort programma's zijn niet gratis.

James :)

Maar die eerste link die ik gaf........daar stond ook bij: It also allows you to restrict login based on time of day

Elisa zei:
Maar die eerste link die ik gaf........daar stond ook bij: It also allows you to restrict login based on time of day
Dat doet het ook, en je kan ook de uren aangeven waarop gebruikers kunnen inloggen, en je kan het zelfs per gebruiker doen. Wat ik mij wel afvraag is of het programma de gebruiker zal afmelden als hij al ingelogd is en je op een uur komt dat je niet meer mag inloggen.

Voorbeeld:
Ik geef aan dat gebruiker A van 18:00 tot 20:00 op de pc mag. Zal het programma de gebruiker dan afmelden als 20:00 aanbreekt. Dat vraag ik me af.

James :)

Ja, daar kom je alleen achter met installeren. Dat mag moeder/vader zelf doen :D
Wel krijg ik het idee dat het kan als ik hier naar kijk.
Al met al een hoop freeware progjes om te bekijken zou ik zeggen.

Laatst bewerkt:
Elisa zei:
Ja, daar kom je alleen achter met installeren. Dat mag moeder/vader zelf doen :D
Wel krijg ik het idee dat het kan als ik hier naar kijk.
Al met al een hoop freeware progjes om te bekijken zou ik zeggen.
Ik heb het al jaren in huis:cool: Leuk prog.:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan