robertmaverick
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 jun 2009
Hallo,
Ik heb sinds kort een PC laten samen stellen bij Alternate, waar ik de volgende voeding heb in laten bouwen: Aerocool V12XT-1000
Het vervelende is nu, dat als ik een zware applicatie opstart de voeding tikkende geluiden gaat maken. Als de computer idle draait (nadat ik een zware applicatie heb gedraaid) houdt het tikken nog even aan, maar neemt na 5 minuten af, en houdt vervolgens op.
Het vreemde is ook, dat als ik de kast schuinhoud, het tikken direct weg is en als de kast weer recht staat het tikken weer terug is!
Iemand enig idee, wat dit kan zijn?
Alvast bedankt!
Robert
Mijn pc:
GIGABYTE GA-890GPA-UD3H
Tacens Gelus Pro III+
XFX HD6870 Black Edition
AMD Phenom II x6 3200 Mhz "Thuban"
Aerocool V12XT-1000
Behuizing midi tower: Aerocool RS-9
Hitachi 1 TB SAT2
GeIL 8 GB DDR3-1333 Quad-Kit
Ik heb sinds kort een PC laten samen stellen bij Alternate, waar ik de volgende voeding heb in laten bouwen: Aerocool V12XT-1000
Het vervelende is nu, dat als ik een zware applicatie opstart de voeding tikkende geluiden gaat maken. Als de computer idle draait (nadat ik een zware applicatie heb gedraaid) houdt het tikken nog even aan, maar neemt na 5 minuten af, en houdt vervolgens op.
Het vreemde is ook, dat als ik de kast schuinhoud, het tikken direct weg is en als de kast weer recht staat het tikken weer terug is!
Iemand enig idee, wat dit kan zijn?
Alvast bedankt!
Robert
Mijn pc:
GIGABYTE GA-890GPA-UD3H
Tacens Gelus Pro III+
XFX HD6870 Black Edition
AMD Phenom II x6 3200 Mhz "Thuban"
Aerocool V12XT-1000
Behuizing midi tower: Aerocool RS-9
Hitachi 1 TB SAT2
GeIL 8 GB DDR3-1333 Quad-Kit