time out opgetreden bij PSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesl87

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2013
Ik heb mijn PS3 al via draad en wifi aan het internet gelegt. Nu werkt het wel alleen kan ik niet inloggen op PSN er is dan een time out.
Hoe kan ik mijn mac-adres van mijn ps3 toevoegen op mijn router.
Systeemvoorkeuren en dan netwerk op mijn mac maar dan verder.

Je kan je MAC-adres toevoegen door naar het configuratiemenu van je router te gaan. Dat doe je door naar het IP van je gateway te surfen.
Als je op internet kan met je PS3 lijkt het me sterk dat je het probleem kan verhelpen door je MAC adres in te geven in je router?

Hoi,

He moet ik dat mac adres invoeren. Ik heb die van mij PS3 nu gevonden. router is Ubee EVW321B
Ben niet zo technisch

Nu bij gataway, static lease mac adres en ip adres van ps3 ingevoerd. Nu krijgik op me ps3 nog steeds de melding time out. Snap er niets van.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waar wil je juist naartoe?
Wireless > Access Control, zoiets?

Kan je met je PS3 normaal surfen op het internet?

ja dat lukt wel gewoon
Ipadres en internet is geslaagd
alleen PSn lukt niet

Ik had gelezen dat je dan je mac adres van je ps3 moet toevoegen ofzo iets

nee ook niet media al een uitgeschakeld.
ik heb nu wel macabres toegevoegd aan de router. via gataway, static lease en enabled.

is uitgevoerd. laatste er gisteren opgezet inderdaad

ik zie het mac adres wel stat tussen de apparaten die verbinding met wifi maken.

Misschien kan je proberen je PS3 een rechstreeks aan je modem te hangen?

Het kan zijn dat je router de pakketjes van je PS3 dropt, je kan dit proberen oplossen door een uitzondering voor het IP van je PS3 in te voeren in de firewall van je router

Hoe doe je dat precies?
Ik kan de rest nu wel laten staan bij gataway gegevens.
Ik zit nu weer bij wifi. net op draad geweest. Hier hetzelfde alles lukt behalve PSN weer

From my PC get into my Router settings (e.g. Billion router = 192.168.1.254)
(a) In Advanced, Configuration, Firewall, Packet Filters set up the ports to exclude them from the firewall for the PS3 (e.g. 192.168.1.16 / 255.255.255.0) one entry for each of these:
TCP: 80, 443, 5223
UDP: 3478, 3479, 3658
(b) In Advanced, Configuration, Virtual Server, Port Forwarding set up ports for the PS3
One entry for each of these:
TCP: 80, 443, 5223
UDP: 3478, 3479, 3658

Bron: http://community.eu.playstation.com...Station-Network-timed-out/td-p/9936529/page/2

Het is me gelukt. bedankt. Het was de firewall op de router nu op off gezet. Wat is een firewall eigenlijk

Bedankt voor de hulp

Je firewall heb je wel nodig (:

Wikipedia: "Een firewall is een systeem dat de middelen van een netwerk of computer kan beschermen tegen misbruik van buitenaf."

ooh dan kan ik dus niet op PS3
OP me mac staat aan, router uit

Excuseer? ik begrijp niets van je bericht. Je kan wel op je PS3 door een uitzondering voor je ps3 in je firewall in te voegen.

@wesl87 & Robvke
Gebruik de knop "Bericht aanpassen" (zolang er nog niemand gereageerd heeft) als je iets aan je bericht wilt toevoegen en maak er geen extra reactie van a.u.b.

Ga anders verder in de chat!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan