Time out problemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordi532

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
Berichten
435
Beste HM-gebruikers,

Als eerst ik los normaal altijd mijn eigen problemen op en ben ook een groot ict fan, ik ben dus niet dom maar hier kom ik gewoon echt niet uit.
Ik weet ook niet waar ik deze topic moet plaatsen, het heeft met internet te maken maar misschien ook weer met mijn windows.
Dus verplaats deze topic als hij niet goed staat, maar hier komt mijn vraag.

-----

Ik draaide vorige week nog Windows Vista, maar omdat ik al een lange tijd van plan was om te switchen naar Windows 7 omdat ik die al vaker heb gebruikt, heb ik gister dus geformateerd en Windows 7 ultimate 32bit erop gezet. Dit omdat ik van het volgende probleem af wou. Problemen met mijn internet.
Telkens werd de verbinding bij mijn MSN en Xfire verbroken. Voor de rest werk internet toppie. Kan gamen, kan downloaden alles gaat gewoon door, maar soms disconnecten deze 2 programma´s gewoon op een willekeurig tijdstip.
Om dit te verhelpen heb ik al een Latency fix gedownload maar dit zonder resultaat. Nu zit ik dus gewoon op windows 7 met het zelfde probleem net als met windows vista. Als ik eenmaal gedisconnect ben kan ik meteen binnen 1 sec reconnecten zonder problemen. Ik denk dat dit toch wel duidt op een timeout probleem o.i.d.
Zit het ergens in mijn switch of router?

Gegevens:
Provider: Tele2 20mbit abbo
Router: zon standaard ding van tele 2
Switch: Sweex Broadband Router firmware 3.15

Alsjeblieft wees mijn held en red me uit dit kleine maar ontzettend irritante probleem.
Vriendelijke Groeten,
Jordi
 
Laat maar, probleem opgelost bedankt voor de niet reacties:p

Het probleem was:

In Tele 2 Router kan je een DMZ host opgeven, en aangezien ik dit weekend naar n LAN was geweest, ben ik opnieuw op het netwerk aangesloten en had ik n ander eind cijfer voor me ip opgekregen ipv 12 krijg ik nu 9 en dus ging alle informatie naar een ip die er niet was, heb mezelf weer DMZ host gemaakt en tadaa problem solved.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan