Hallo.
Laat me even omschrijven wat ik precies maak.
Ik maak een trouwscript op een spel waar de ene een naam in kan vullen en de andere de trouw kan accepteren / weigeren.
Wanneer PersoonA , PersoonB ten huwelijk gevraagt heeft, krijgt hij 24uur de tijd deze te aanvaarden of weigeren. Wanneer de 24uur om zijn, en hij nog niet gereageerd heeft, moet het dus uit de database verwijderen.
Wat doe ik? Wanneer PersoonA hem verstuurt heeft, stuur ik id, verstuurder, ontvanger, getrouwd en timedelete naar de database.
Dus, 24uur.
Ik zet dan de volgende check in mijn db connect:
Iemand een idee waarom dit niet wilt werken? Zit er al een aantal uren mee, hopelijk kan iemand me helpen.
Mvg,
ArcanA
Laat me even omschrijven wat ik precies maak.
Ik maak een trouwscript op een spel waar de ene een naam in kan vullen en de andere de trouw kan accepteren / weigeren.
Wanneer PersoonA , PersoonB ten huwelijk gevraagt heeft, krijgt hij 24uur de tijd deze te aanvaarden of weigeren. Wanneer de 24uur om zijn, en hij nog niet gereageerd heeft, moet het dus uit de database verwijderen.
Wat doe ik? Wanneer PersoonA hem verstuurt heeft, stuur ik id, verstuurder, ontvanger, getrouwd en timedelete naar de database.
PHP:
$timedelete = time () + (24*60*60);
Ik zet dan de volgende check in mijn db connect:
PHP:
<?php
# Alle huwelijkaanzoeken na 24uur verwijderen die niet geacepteerd of verwijdert zin
$sQuery = "SELECT * FROM huwelijk WHERE getrouwd = 'nee'";
$sResult = mysql_query($sQuery);
while ($sTrouw = mysql_fetch_assoc($sResult)) {
mysql_query ("DELETE FROM `trouwen` WHERE `timedelete` < '". time () ."'");
}
?>
Iemand een idee waarom dit niet wilt werken? Zit er al een aantal uren mee, hopelijk kan iemand me helpen.
Mvg,
ArcanA
Laatst bewerkt: