• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Timer in een cel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok dan. Ik hoor het graag :)

Heb trouwens nog 1 vraag.
Kan ik dit werkblad gewoon hernoemen naar bijvoorbeeld week 01?
En kan ik het gewoon kopieren t/m week 53?

Dat zal niet zomaar gaan. De objecten en bijbehorende code gaan dan niet mee. Dan moet het heel anders ingericht worden.

Ik zal eens kijken of dat eenvoudig op te lossen in.

Dat hoeft echter niet je test in de weg te staan. Die zal uitwijzen of de constructie zo werkbaar is.

Uiteraard gaat de test morgen gewoon door.
En het resultaat laat ik je weten

Uiteraard gaat de test morgen gewoon door.
En het resultaat laat ik je weten

Laatst bewerkt:
Hoi Edmoor,

Echt gaaf hoor.
Het enige dat volgens mij niet goed werkt is dat er bij elke nieuwe week in Cel A3 het weeknummer niet mee gaat met de naam onder op tab / blad.
Standaard begint het hier in blad 1 (week 1) in Cel A3 met week nr. 2, dit zou dan week nummer 1 moeten zijn.
Als ik vervolgens een nieuwe week aanmaak dan lopen de weeknummers uit cel A3 niet synchroon met de weeknummers onderaan het werkblad.
Zo word week 3 in Cel A3 week nr. 2
Voor de rest werkt het super.

Download hem nog maar een keer. Dat had ik al opgelost.

Yes,

Dit is wat ik bedoel.
Ik ga het vandaag en morgen testen en laat het weten.

Sommige van je eigen cellen hadden een onjuist format. Tevens is de knop Nieuwe week nu inactief als de timer loopt.
Bekijk bijlage Bandit0_1.xlsm

Ja had al gemerkt met het testen dat deze gewoon te gebruiken was.
Zag ook dat nu de cellen voor een nieuwe week weer leeggemaakt worden, helemaal top.
Kun je het ook zo instellen dat de cellen B4 t/m F11 bij een nieuwe week weer leeg gemaakt worden?

Laatst bewerkt:
Ja hoor werkt nu goed.
Ga verder met testen en koppel het terug

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan