gijsbertvs
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 jan 2007
Beste leden,
Graag wil ik voor mijn website een klein simpel cms systeem toevoegen.
Omdat ik het hele ondtwerp van mij website zelf heb gemaakt wil ik geen joomla of ander systeem. Nu ben ik gaan zoeken op google ed. Nu kom ik uit op Tinymce.
Een mooi systeem op alleen de pagina's van tekst te voorzien.
Nu heb ik het gedownload en het werkt maar nu wil ik het aan mijn eigen website hangen.
Nu koppel ik de java scripten aan mijn website.
Nu zie ik het systeempje maar als ik op save druk gaat hij naar de website van Tinymce.
Kan ik dit zodanig veranderen dat als ik op save klik dat het dan om mijn website word opgeslagen. Ik heb al gezocht naar een handlijding maar deze zijn niet goed duidelijk.
Iemand een idee?
Groeten en als je meer info wilt vraag maar.
Gijsbertvs
Graag wil ik voor mijn website een klein simpel cms systeem toevoegen.
Omdat ik het hele ondtwerp van mij website zelf heb gemaakt wil ik geen joomla of ander systeem. Nu ben ik gaan zoeken op google ed. Nu kom ik uit op Tinymce.
Een mooi systeem op alleen de pagina's van tekst te voorzien.
Nu heb ik het gedownload en het werkt maar nu wil ik het aan mijn eigen website hangen.
Nu koppel ik de java scripten aan mijn website.
Nu zie ik het systeempje maar als ik op save druk gaat hij naar de website van Tinymce.
Kan ik dit zodanig veranderen dat als ik op save klik dat het dan om mijn website word opgeslagen. Ik heb al gezocht naar een handlijding maar deze zijn niet goed duidelijk.
Iemand een idee?
Groeten en als je meer info wilt vraag maar.
Gijsbertvs