[TIP] AVG AntiSpyware 7.5 werkt ook onder Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
avg free version alleen voor spyware???
avg is free antivirus en anti-spyware als ik op de site ga kijken hoor :P http://free.grisoft.com/
En volgens mij valt een trojan ook onder een virus als ik mij niet vergis.
Wat je ook altijd kan proberen als er veel mis is met virussen, trojans en al die sh*t dan kan je ook een hitmanpro versie 2 is het ondertussen denk ik maar dat zou ik niet zo direct gebruiken
Probeer gewoon eens avg :D
---
Maar wat ik me dan wel afvraag, hoe kan je dan weten dat je een trojan hebt op je pc als je geen antivirus hebt, of heb ik dat mis? :)

avg free version alleen voor spyware???
avg is free antivirus en anti-spyware als ik op de site ga kijken hoor :P http://free.grisoft.com/
En volgens mij valt een trojan ook onder een virus als ik mij niet vergis.
Wat je ook altijd kan proberen als er veel mis is met virussen, trojans en al die sh*t dan kan je ook een hitmanpro versie 2 is het ondertussen denk ik maar dat zou ik niet zo direct gebruiken
Probeer gewoon eens avg :D
---
Maar wat ik me dan wel afvraag, hoe kan je dan weten dat je een trojan hebt op je pc als je geen antivirus hebt, of heb ik dat mis? :)

Dan zal ik dat eens gaan proberen, maar ik heb WindowsLive OneCare maar die kan het niet verwijderen. Volgens FujistuSiemens moet ik dan de computer opnieuw installeren met de recovery-cd maar die heb ik niet meer dus die zou ik dan moeten kopen maar ik probeer het liever eerst natuurlijk met virusscanners

ja wat wil je windows live scanner :P
is dat niet zo'n scanner van windows live messenger?:p
Het is en blijft windows hé...
---
Probeert gewoon eerst al eens te scannen met avg. vergeet wel niet nadat je avg 7.5 heb geinstalleerd eerst te updaten en dan pas een virus scan te doen he:thumb:
----
Nu voor iedereen: er is nu ook al AVG 8.0 free version!!!:D

Laatst bewerkt:
@Mod:
Volgens mij is deze sticky momenteel gedateerd en nutteloos.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan