Tip:Hier bij Taalpakket Windows 7 Dutch!

Status
Niet open voor verdere reacties.

xXxElitexXx

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Berichten
391
Hier zijn de Windows 7 32bit/64bit Dutch taalpakket

alleen voor versie 7100 volgens mij (Weet niet zeker)

Hier de download link

Wanneer je het hebt gedownload eerst Uitpakken met winrar!

Hoe te installeren:

1.Klik start, ga naar configuratiescherm.
2.Klik op taal- en regio-instellingen (of Regionale en taal instellingen in Classic View).

3.Klik op installeer of deinstalleer talen ?Regional and Language Options?. Voor degenen die Classic View hebben, klik op toetsenborden en talen, dan op Install/uninstall talen bij Weergavetaal.

4.Voer het wachtwoord in of klik op doorgaan indien u gevraagd wordt om een UAC bevestiging.
5.In de taal installatie en deinstallatie wizard, klik op Installeer taal.


6.Voer nu het pad naar de installatie bestanden in. Het taalbestand moet in .CAB extensie, normaal heet dit bijvoorbeeld ?lp.cab?. Let op dat je de map erboven moet kiezen, ongeacht of het aantal mappen erin. De wizard zal automatisch naar taalbestanden zoeken in deze mappen.


Wanneer de map is geselecteerd, zal de installatie de mappen scannen en alle bescikbare gevonden talen weergeven, samen met de taalnaam, type (MUI of LIP) en grootte.

7.Selecteer en vind alle hokjes aan voor de talen die u allemaal wilt installeren. (Deze zijn standaard al aangevinkt, dus je moet alleen degene wegvinken die je niet geïnstalleerd wil hebben)
8.Klik op volgende om door te gaan.
9.Ga akkoord met de licentievoorwaarden en klik weer op volgende om door te gaan.

10.Op de overzichtspagina zal nu worden weergegeven welke talen worden geïnstalleerd. Indien dit correct is drukt u op Install.

11.Wacht tot de installatie gereed is, dit kan even duren. Er zal eerst een herstelpunt worden gemaakt.

12.Zodra de installatie is voltooid, zal er een bevestigingsscherm worden getoond. Klik hier op Sluiten om af te sluiten, of selecteer Verander mijn weergavetaal (Deze moet u dus kiezen), kies dan een taal (Nederlands) uit de keuzelijst, optioneel kunt u ook aanvinken of dit toegepast moet worden op alle systeemaccounts (Dit zal de taal veranderen op het inlogscherm etc.), en klik dan op uitloggen om uit te loggen. Log daarna weer in en Windows 7 zal Nederlands zij

MVG Gio

Veel plezier ermee:thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gideon, het is niet toegestaan om auteursrechtelijk materiaal te plaatsen op Helpmij.nl.

Ik heb de mod van deze sectie reeds gevraagd om de link te verwijderen.
 
Waroom ?

Gideon, het is niet toegestaan om auteursrechtelijk materiaal te plaatsen op Helpmij.nl.

Ik heb de mod van deze sectie reeds gevraagd om de link te verwijderen.

ik heb de lnik verwijderd Maar waroom mag dit niet ?

ik wil alleen mensen :(
 
Die versie is uitgelekt en nog niet officieel uitgebracht;)
 
Dat snap ik en dat is ook waar de site helpmij voor is. Maar aangezien MS het taalpakket nog niet heeft vrijgegeven voor het grote publiek valt het nog onder de Wares en is het "Illegale" software.

zodra het pakket vrij gegeven word voor het grote publiek door MS zal het waarschijnlijk wel groot op de voorpagina gezet worden :)
ook taalpakketten zijn auteursrechtelijk beschermd
 
Gideon, het is niet toegestaan om auteursrechtelijk materiaal te plaatsen op Helpmij.nl.

Ik heb de mod van deze sectie reeds gevraagd om de link te verwijderen.

Maar u gebruikt ook toch windows 7 dutch ?

Hebt u dan ook een taalpakket er voer gedaan of gewoon de echte dvd met taalpakket er in
 
Dat snap ik en dat is ook waar de site helpmij voor is. Maar aangezien MS het taalpakket nog niet heeft vrijgegeven voor het grote publiek valt het nog onder de Wares en is het "Illegale" software.

zodra het pakket vrij gegeven word voor het grote publiek door MS zal het waarschijnlijk wel groot op de voorpagina gezet worden :)
ook taalpakketten zijn auteursrechtelijk beschermd

Okey Sorry dan maar Ellasar

I dont know then.Maar nu weet ik het dan :thumb:

u Kunt de topic Sluiten slotje er op zo dat niemand effe kan meer reageren
 
Nog een reden waarom dit nog niet is vrij gegeven is omdat het bv (nog) niet werkt op de RTM versie7127 van win7.
Tevens betwijfel ik of dit taalpakket van microsoft komt.
Overigens kan ik zien dat het mijn text is aan de ontbrekende laatste letter n :D:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan