Tip over GeForce

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Berichten
1.245
Ik raad jullie allen af een Nvidia GeForce MX videokaart aan te schaffen als je van Gamen houd, ik plaats dit hier echt niet omdat ik Nvidia stom vind, integendeel, ik vind Nvidia juist een heel goed merk, maar niet de MX-kaarten, hier volgen wat spelletjes waar ik problemen me had op mijn Nvidia GeForce4 MX 420:

Silent Hill 3 [probleem onbekend voor mij]
Fifa [probleem onbekend voor mij]
Need for Speed [weet niet welk deel, volgens mij Underground]
Tony Hawk [weet niet welk deel, volgens mij deel 1]
Prince of Persia 2: Sands of Time [starte niet]
Beyond Good & Evil [Starte niet]
Severance: Blade of Darkness [Liep vast]
Deus Ex 2 [Starte niet]
Splinter Cell 2: Pandora Tommorow [Springt terug naar Desktop tijdens laden level]

Het was dankzij Splinter Cell 2 dat ik nu een Ati Radeon 9000 heb, want toen ik zag dat er een demo voor was heb ik die meteen gedownload, het volgende moment sloeg ie af, zo was dat ook bij de andere spellen hierboven en ik heb op verschillende websites meer gelezen over deze kl*tekaart, de Half-Life 2 Béta liep blijkbaar ook voor geen meter met die kaart:mad:

Op de Ati Radeon 9000 loopt alles op rolletjes, ik heb alleen wel gelezen dat deze kaar problemen heeft bij FarCry, maar dat heb ik nog niet getest.
 
Laatst bewerkt:
ja dat kan, maar de MX kaart is toch ook al redelijk oud. Toevallig heb ik me vandaag de geforce Fx 5200 gekocht, en daar doen alle spellen het perfect op.
 
Geplaatst door dude90
ja dat kan, maar de MX kaart is toch ook al redelijk oud. Toevallig heb ik me vandaag de geforce Fx 5200 gekocht, en daar doen alle spellen het perfect op.

Precies, de fx-kaarten zij allemaal prima maar ik dacht eerst dat mijn GeForce4 MX 420 het toch wel met de tijd mee ging, maar dat is dus niet zo, zoek maar eens op het internet, er zijn een hoop topics te vinden over ontevreden mensen met deze kaart. Want ik vind het sowieso wel raar dat Splinter Cell 1, Halo, Enter the Matrix en dat soort spellen het wel deden en bijvoorbeeld Splinter Cell 2 niet, ik bedoel, wat is er nouw veranderd aan de graphics van Splinter Cell in het 2e deel???
 
Laatst bewerkt:
Stinuz was jij niet degene wiens splintercell2 demo vast liep? En je hebt een ander kaartje gekocht?! Waarom de 9000? En niet de 9600 of hoger?
 
Geplaatst door EmAaErkA
Stinuz was jij niet degene wiens splintercell2 demo vast liep? En je hebt een ander kaartje gekocht?! Waarom de 9000? En niet de 9600 of hoger?

Misschien een geld probleem:cool:

En trouwens, ik heb in mijn server een MX kaartje hangen en werkt perfect. Ik speel zelf GEEN games, dus heb nog niks gemerkt.

In mijn eigen Office PC heb ik een Radion 9600XT hangen. De XT versie werkt wat beter:cool:
 
Geplaatst door EmAaErkA
Stinuz was jij niet degene wiens splintercell2 demo vast liep? En je hebt een ander kaartje gekocht?! Waarom de 9000? En niet de 9600 of hoger?

Ik heb de kaart van mij met die van mijn zus verwisseld, die speelt toch alleen maar Age of Empires:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan