Tip verwisselbare memory

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiempie

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2000
Berichten
112
Vandaag heb ik een Sweex CardReader aangesloten. In Windows XP werd meteen de nieuwe hardware gevonden, verdere installatie was niet nodig. Het SD-kaartje werd echter niet herkend. Na enig experimenteren stelde ik vast de Norton Anti Virus de boosdoener was. Dit heb ik opgelost door via Autoprotect/Uitzonderingen de i-schijf (SD-kaartje) uit te sluiten van Protectie. Voor andere soorten kaartjes zal dit een andere letter zijn. Ik denk dat dit een nuttige tip is!
 
Misschien helpt jouw tip mijn probleem ook wel. Maar ik zie in Norton niet de optie uitzonderingen staan.

Wil jij me vertellen waar die optie te vinden is?

Ik zal wel kippig zijn.

groetjes,

Robin
 
Verwisselbare medium

Het gaat als volgt;
Rechtsklik op het icoontje van NAV in de taakbalk. Vervolgens kies je Cofigureren/Autoprotect/Uitzonderingen/Nieuw
Dan blader je naar het station (in mijn geval dus de i).
 
ik heb een soortgelijk probleem (althans dat denk ik)
Mijn usb pen wordt direct herkend, ik kan alleen deze extra drive niet benaderen via de verkenner. Op mijn andere computers lukt dit wel. Ik gebruik etrust, en verdacht deze van blokkering van de toegang, kan alleen niets vinden
 
Wiempie,

Ik zit in Autoprotect, maar 'uitzonderingen' zie ik nergens staan.

Robin
 
Verwisselbare Media

Hoi,
Ik probeer nu een schermafdruk bij te voegen.
Hoop dat het lukt. Niet gelukt dus.
 
Laatst bewerkt:
Schermafdruk

Ik wilde een, reeds opgeslagen, screenshot bijvoegen. Lukte niet! Gewoon gebladerd naar het bestand, als gebruikelijk. Geen resultaat dus.l Kan iemand mij vertellen waarom dit niet lukte? Groeten!
 
Screenshot Norton uitzonderingen

Na wat hulp te hebben ontvangen, waarvoor mijn dank, hierbij dan hopelijk de schermafdruk.
 

Bijlagen

  • norton autoprotect.jpg
    norton autoprotect.jpg
    36,3 KB · Weergaven: 33
Oke Wempie, bedankt,

Ik had niet door dat ik op Autoprotect moest klikken. Inderdaad staat ie hier natuurlijk onder (in het engels).
Helaas, kan ik wederom de poort niet vinden hierin.

Het probleem blijft dat de poort voor de memocard van de dgitale camera niet getoond wordt.


Misschien is het probleem op een andere manier op te lossen, ik wacht wel af. Voorlopig doe ik het maar met de usb-kabel.

groetjes,

Robin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan