Tip voor casema gebruikers!

Status
Niet open voor verdere reacties.

incre

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2005
Berichten
38
Degene die casema gebruiken en vragen hebben?! wees gerust je hoeft niet naar de helpdesk te bellen, kost alleen maar veel geld!

Ga naar:

casema En download casema snelhelp.

Hier kan je:

-Het programma je pc laten scannen zodat je weet of je internet hebt(voor dit programma is internet vereist) dus hij zal internet hertellen

-Contact opnemen met casema snelhelp chat(dit is een stuk sneller en geen extra kosten!)

Voor meer info over het programma kan je natuurlijk terecht op de casema site of je kan hier natuurlijk je vragen stellen

Greetz,

Tim
 
Net zoiets als Quickfix van Chello lijkt me. Ik vertrouw dat soort proggie's niet.
 
Geplaatst door crash
Net zoiets als Quickfix van Chello lijkt me. Ik vertrouw dat soort proggie's niet.

ik kan je VERZEKEREN het werkt, ik heb het zelf ook.Kheb net casema.. casema had een antal storingen deze week..dus ik ging vragen wat er mis was..nou ze geven gewoon antwoord hor, je kan alles vragen en hetw eetk helemaal toppie!
 
Ik heb zelf Chello.
Als ik een probleem met m'n verbinding heb, dan bel ik wel als ik er niet uit kom.(er is dan echt iets mis)
Krijg je zo'n bandje, dat je naar www.chello.nl moet(terwijl je belt omdat je geen verbinding hebt.:rolleyes: ) om Quickfix te downloaden.:p
 
Geplaatst door crash
Ik heb zelf Chello.
Als ik een probleem met m'n verbinding heb, dan bel ik wel als ik er niet uit kom.(er is dan echt iets mis)
Krijg je zo'n bandje, dat je naar www.chello.nl moet(terwijl je belt omdat je geen verbinding hebt.:rolleyes: ) om Quickfix te downloaden.:p

het voordeel van snelhelp is dat het gratis is en het is 10 x sneller;)
 
Geplaatst door incre
het voordeel van snelhelp is dat het gratis is en het is 10 x sneller;)
Ik denk dat ik zelf m'n probleem sneller heb opgelost. Als ik dan echt moet bellen, ben ik vrij snel aan de beurt.:)
 
Geplaatst door crash

Ik denk dat ik zelf m'n probleem sneller heb opgelost. Als ik dan echt moet bellen, ben ik vrij snel aan de beurt.:)

agh ja das casema heh;) die zijnn niet zo snel:p
 
-Contact opnemen met casema snelhelp chat(dit is een stuk sneller en geen extra kosten!)

Handig als je internetverbinding door een storing eruit ligt. Dien je nog te bellen

:)
 
Geplaatst door m@rio


Handig als je internetverbinding door een storing eruit ligt. Dien je nog te bellen

:)
haha zcr want dan hoef je niet te bellen,, dat programma kan namelijk je internet resetten en als dat niet mocht werken dan weet je dus dat er een storing is;) anders maken ze dat programma natuurlijk niet;)
 
casema snelhelp

Ik heb altijd casema snelhelp gehad, ik heb het nog maar door een fout werkt het niet meer. Wie weet waar ik het opnieuw kan downloaden? Bovenstaande tip werkt niet, je komt dan bij een Ziggo site, daar staat niks bij. Wat nu? alvast hartelijk bedankt voor een eventuele oplossing. (het komt door een gedwongen recovery)
 
Het is niet de bedoeling om een topic uit 2005 omhoog te halen.
Je mag zelf een vraag aan gaan maken. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan