tip voor data verlies harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

lokoloko

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jan 2002
Hallo mensen een paar dagen geleden was ik plots alle data kwijt op mijn 2de harde schijf, nu heb je van die recovery programmas maar das 2x niks de bestanden die terug gehaald worden zijn niet meer te lezen etc
Maar na een tiental van die programmas te hebben geprobeerd en in t verleden ook de nodige heb ik nu 1 gevonden die t allemaal wel perfect doet en dat is ''recover my files'' http://www.recovermyfiles.com/
Dit wou ik de mensen van helpmij toch niet onthouden die misschien met hetzelfde probleem te maken krijgen/hebben.

Greetzzz

Ik gebruik al tijden Easyrecovery professional en ben zeer tevreden.

EasyRecovery™ Professional 6.0 - Standard Edition
kost slechts 400 €, nog een boel geld maar als het je belangrijke data terug kan halen :thumb:

Ok $499 dan

The professional version of EasyRecovery is $499. However, Ontrack also offers two separate, standard versions of the program: EasyRecovery DataRecovery 6.0 is $199, and EasyRecovery FileRepair 6.0 is $339.

Geplaatst door Raymond Bos
Wauw............€ 1499,-????
Gekocht Tiborv;) ??

Nee, maar in tegenstelling tot wat je nu zult denken staat deze versie volkomen legaal op mijn PC. Voordeel van Corporate licenties.

En hoe zit dat in elkaar Tiborv?
Heb je een link of zo?

Hoe zit dat in elkaar? Link? Het is simpel, de werkgever heeft een uitgebreide licenties en bepaalde werknemers mogen daarvan gebruik maken.

Mmm, daar kom ik dus bekaaid van af omdat mijn werkgever me alleen maar rommel en was geeft! :cool:

Geplaatst door Elisa
Mmm, daar kom ik dus bekaaid van af omdat mijn werkgever me alleen maar rommel en was geeft! :cool:

Tijd voor een andere baan zou ik zeggen :D

Geplaatst door Tiborv

Nee, maar in tegenstelling tot wat je nu zult denken staat deze versie volkomen legaal op mijn PC. Voordeel van Corporate licenties.

Geef mij zo'n baas....
Ik mag alleen maar een fiets kopen :p

Moet toegeven dat easyrecovery pro beter werkt dan wat ik gebruikte Tiborv heb m nu ook op de pc en gaat perfect tnx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan