Hepyro
Banned
- Lid geworden
- 17 apr 2003
- Berichten
- 51
Hoi! Mocht je problemen hebben met je internetverbinding en je hebt een Surfboard modem van Motorola (meestal geleverd door Multikabel) dan moet je eens kijken op de volgende page: 192.168.100.1 je komt dan in het hoofdmenu van het kabelmodem (ook als het netwerk van de provider platligt kan je hier komen) en kijk dan bij "Logs" je ziet dan precies net zoals bijv in het logboek van windows wat voor foutmeldingen er staan en zo kan je de helpdesk veel nauwkeuriger duidelijk maken wat er aan de hand is en kunnen zij je ook veel beter van dienst zijn.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!
Groet,
Hepyro
PS: je kan nu ook op een simpele manier het modem resetten ipv de stekker er uit te moeten halen, ga dan naar config en daar zie je onderaan een knop met "restart kabelmodem" klik erop en hupsakee! modem reboot
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!
Groet,
Hepyro
PS: je kan nu ook op een simpele manier het modem resetten ipv de stekker er uit te moeten halen, ga dan naar config en daar zie je onderaan een knop met "restart kabelmodem" klik erop en hupsakee! modem reboot
