- Lid geworden
- 1 sep 2002
- Besturingssysteem
- macOS Sequoia
Zoals sommige mensen al weten had ik laatst problemen met mijn MSN (versie 6.1), hetgeen wat steeds gebeurde was:
Elke keer als ik MSN opstartte en ik had nieuwe e-mail berichten (komt met Helpmij.nl nogal vaak voor
) dan krijgt elke MSN gebruiker natuurlijk zo'n "pop-up" als ik deze dan had aangeklikt, was het voorheen zo dat ik meteen naar mijn inbox werd "getransporteerd", maar nu werd mij steeds weer gevraagt om mijn wachtwoord in te vullen. Ik werd er na een poosje al weer spugzat van en besloot contact op te nemen met de MSN Messenger Helpdesk (via e-mail). Het heeft mij dik een maand gekost, maar gelukkig kreeg ik vandaag het nieuws dat ze een nieuwe oplossing hadden gevonden.
Ga ik MSN 6.1 naar Extra --> Opties ---> Privacy ---> Altijd om wachtwoord vragen bij het gebruik van Hotmail of het openen van webpagina's met .NET Paspoort-ondersteuning VINKJE HIER UITSCHAKELEN
Dus na een lange tijd kan ik weer normaal naar mijn inbox.
Ik dacht, voor verdere gebruikers met hetzelfde probleem, hier vast de oplossing
(PS: ik had het liever bij TIPS & HANDLEIDINGEN geplaatst maar daar komt hij steeds niet bij te staan)
Elke keer als ik MSN opstartte en ik had nieuwe e-mail berichten (komt met Helpmij.nl nogal vaak voor

Ga ik MSN 6.1 naar Extra --> Opties ---> Privacy ---> Altijd om wachtwoord vragen bij het gebruik van Hotmail of het openen van webpagina's met .NET Paspoort-ondersteuning VINKJE HIER UITSCHAKELEN
Dus na een lange tijd kan ik weer normaal naar mijn inbox.
Ik dacht, voor verdere gebruikers met hetzelfde probleem, hier vast de oplossing

(PS: ik had het liever bij TIPS & HANDLEIDINGEN geplaatst maar daar komt hij steeds niet bij te staan)