Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan die dingen kopen Fanfilters met een gril waarin de filter komt.Geplaatst door BBKiller4Life
soort dustvager heb voor me intake fans, dus een sort filter, is die van een oude stofzuiger ook bruikbaar of heb je dan geen airflow meer? Enige tips welkom dus...
Kosten die gratis zijnGeplaatst door Steve
Maare, wat zijn 'gratis kosten'?
Zoek je dit tekeningetje soms?Geplaatst door Computerfreak
Heb dit topic al eens eerder doorgelezen, maar ik wou vandaag ff mijn luidruchtige 12cm fan van Titan op 7V of op 5V laten lopen... Toen ik het de vorige keer las, stond er een mooi tekeningetje en een heel verhaal hoe je het moest doen, maar ik kan dat niet meer vinden... ligt em dat nou aan mij of staat het er niet meer op?
Als ik dus op die link klik, krijg ik dus deze pagine ervoor en klik ik op pagina 2, komt er helemaal niks...
Iemand hier oplossing voor? Wil er graag mee beginnen
Heb je drie draadjes op die fan die op 7V loopt?Geplaatst door Computerfreak
Heb em nu op 7V lopen. Maar kan ik nu ook op een 1 of andere manier er achter komen op welke rpm hij nu loopt?
Ik weet niet of je moederbord het ondersteund, maar ik maak m'n CPU-cooler stiller met Speedfan.Geplaatst door Computerfreak
Nu is de CPU cooler te lawaaierig
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.