Tips nodig goede computer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij wil gewoon bijgestaan worden bij zijn bedenkingen en zijn bevindingen.. gewoon bevestiging van zijn bevindingen. Als ik jou als bediening had in een pc zaak was ik binnen 10 sec weg geweest. Ik vind je niet klant vriendelijk. en dat is mijn mening.
 
voor 150 heb je geen 1366 moederbord.;) en zeker geen sli moederbord.
 
Klopt, maar waarom zo'n plank en waarom voor een gamemachine 6 gig Ram?
 
Hij wil gewoon bijgestaan worden bij zijn bedenkingen en zijn bevindingen.. gewoon bevestiging van zijn bevindingen. Als ik jou als bediening had in een pc zaak was ik binnen 10 sec weg geweest. Ik vind je niet klant vriendelijk. en dat is mijn mening.

Ieder zijn mening, maar laten we dat onderwerp maar afsluiten. We zullen er toch nooit uitkomen.

Bedankt trouwens voor de samenstelling!
 
Ieder zijn mening, maar laten we dat onderwerp maar afsluiten. We zullen er toch nooit uitkomen.

Bedankt trouwens voor de samenstelling!

Denk niet dat Pascha überhaupt respect heeft voor mensen met wat minder kennis.
Je kan eventueel kijken op fabrikanten sites, of e.v.t bij een Onderdelenwinkel en daarna een paar boekjes vragen van fabrikanten. Het ligt natuurlijk ook aan je budget en de mogelijkheden (Dus wat je met je computer wil).
 
ALGEMENE MEDEDELING;

Einde discussie of iemand nu wel of geen kennis heeft van computers. Er wordt nu steeds meer op de persoon gespeeld. Back ontopic.
 
Als besturingsysteem kiest u vista, alleen hoor ik daar overal slechte verhalen over...?

Het zou ervoor zorgen dat je pc erg traag word en dat het alles blokkeerd enzovoort... Ik
heb zelf altijd windows xp gehad en geen enkele ervaring met vista dus kloppen deze
geruchten en kun je beter xp nemen of heeft u een andere mening?
 
Ik draai hier twee systemen met Vista Ultimate zonder problemen. De hardware is nu iets van vijf jaar oud.
 
Ik gebruik al 2 jaar vista zonder problemen. En voor gamen is vista toch beter direct x 10. En met 6 gigabite wordt je pc niet sloom.
 
Ik draai al sinds vista uit is hier vista, ook nooit problemen. wel even gebruikersaccountbeheer uitzetten voor die vervelende popups, voor de rest super :D
 
En met 6 gigabite wordt je pc niet sloom.

Dat is waar, ik denk ik vraag het maar even, omdat het systeem van alle kanten wordt afgekraakt...

In iedergeval bedankt voor jullie tips en meningen hier kan ik zeker wat mee!

Andere tips of meningen blijven welkom, maar vooralsnog dank jullie wel!:thumb:
 
Deze is ietjes beter:
57455591bm6.png

Een snellerdere videokaart, deze is wel bij azerty.nl samengesteld.
En de voeding is ietjes lichter maar ruim voldoende voor dit systeem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan