Tips voor mijn site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maral29

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2010
Hooi ik ben maral ik ben 15 april 13 jaar geworden ik wil graag tips voor me site krijgen
de link www.Loverpets.come2me.nl zeg ook bij als ik iets moet bewerken

Wie kan mehelpen

Ben ik de enigste die antwoord geeft op mijn vraag ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Beetje erg ongeduldig of niet?

Maar leuke cu2 achtige site...

Laatst bewerkt:
Hoi!

Je vraag staat er pas 5 minuten! Gewoon geduld hebben, dan reageert er vast wel iemand :thumb:

Mooi site, alleen misschien wat minder tabjes maken (aan de linkerkant) zodat het wat overzichtelijker word. :D

Groetjes

en ik heb ongeduld maar samengevoegd.
als je nogmaals zo ongeduldig bent dan sluit ik je vraag.

Ik behoor sowieso niet tot de doelgroep, maar ik heb toch even gekeken.

De meeste bezoekers hebben nog geen idee heeft wat loverpets nou eigenlijk inhoudt en waarom zij dat zouden gaan doen.
Je hebt het heel kort uitgelegd: "Loverpets, de site voor een gratis virtueel diertje!"
Dat lijkt me niet genoeg om nieuwe bezoekers te interesseren.

Alle andere informatie op jouw homepage - bijvoorbeeld die lente-activiteiten, of het winnen van Lid plus of 1000LP - veronderstelt eigenlijk dat de bezoeker al weet wat loverpets inhoudt.

Misschien even een ander voorbeeldje:
Stel jij loopt langs een winkel waar ze oemikeshnatties verkopen.
Jij denkt; wat zijn dat dan?
Je kijkt verder, en het enige wat je leest is:
"Word nu lid! Doe mee aan een prijsvraag en je kunt 10 oemikeshnatties winnen!!"

Loop jij dan die winkel in?

Bedankt!

Bedankt voor jullie tips:thumb:
En ja, ik ben soms ongeduldig:(

Wat zijn

Hoi!

Je vraag staat er pas 5 minuten! Gewoon geduld hebben, dan reageert er vast wel iemand :thumb:

Mooi site, alleen misschien wat minder tabjes maken (aan de linkerkant) zodat het wat overzichtelijker word. :D

Groetjes

Wat zijn tabjes ?

Wat zijn tabjes ?
Hij bedoelt je menu aan de linkerkant, dat is inderdaad wat lang.
Sommige stukken tekst zijn trouwens ook wat lastig te lezen omdat ze bijna dezelfde kleur hebben als de achtergrond. (sowieso vind ik tekst in meerdere kleuren wat rommelig staan)

Heb eens even gekeken en heb wel wat tips voor je ja, of ze nuttig zijn mag je uiteraard zelf beslissen!

Wat me het eerste opviel was
Englisch? Click here!
misschien ben ik zelf degene die hier een fout maakt maar ik geloof dat je English schrijft ipv Englisch.
Zelf ben ik ook niet al te goed in spelling en grammatica, dus wat ik vaak doe is mijn tekst eens even in word plakken en er een spellings controle op los laten! Probeer dit maar eens, zul je zien dat er hier en daar nog wat foutjes uitkomen.

Ook werkt de 2de afbeelding op de homepage niet maar dat kan ook best aan mij liggen :)

Voor de rest vind ik het er wel goed uitzien alleen zou ik zelf niet zoveel verschillende kleuren hebben gebruikt. Ik bedoel het verschil tussen je achtergrond en het menu bijvoorbeeld (die hondenvoetjes). Ik zou het menu bijvoorbeeld een beetje dezelfde kleur hebben gegeven maar dan iets donkerder of lichter bijvoorbeeld.

Succes verder met je website!

Laatst bewerkt:
Sorry voor de dubbele post even maar wou dit even appart erbij zeggen.

Ben eens gaan kijken hoe de spelling voor de rest in het engels is, dit stukje bijvoorbeeld:
Always been a house pet gewilt?
But if not your parents?
Are you allergic to or do you not have the time?
Pets Lover then still a place for you!
Create your own free animal Lover on Pets!

Ik denk dat je dit door een vertaler ergens op het internet hebt gehaald? Ik zou eens vragen aan iemand die een beetje goed is in engels of hij/zij dit wil vertalen voor je. Misschien dat als ik me een keer verveel ik het wel voor je wil doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan