Tiscali + Draytek Vigor 2200e

Status
Niet open voor verdere reacties.

MoeiLuKu

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2003
hello mensen,

eerst zat ik bij Mxstream en maakte ik gebruik van de Draytek Vigor 2200e. Nu ben ik sinds kort overgestapt naar Tiscali en kan ik wel op internet etc als ik me ethernetmodem direct aansluit op me pc maar zodra ik de router er tussen zet werkt het internet niet meer. Terwijl het eerst wel werkte met Mxstream. Ik heb de router al gereset en alle instellingen na gelopen. Ik kan ook niet eens pingen naar de router. Is het mogelijk dat deze router niet werkt met Tiscali ofzoiets??? Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groeten Gino van Lingen

staat er op de site van draytex niet hoe de instellingen moeten zijn voor tiscali.
volgens mij wel.

ja dat heb ik al nagekeken op de site van tiscali en draytek maarja kan niks vinden.............

Ben je hier geweest.
http://www.draytek.nl/
Even op het knopje support links klikken en de vragen invullen.
Hier staan alle instellingen van tiscali hoor.;)

hahah ja klopt. maar toen ik een paar uur geleden daar ging kijken kon ik geen keuzes maken (het scroll down menu was leeg) vandaar dat ik om jullie hulp heb gevraagd want die optie had ik zelf al hihi. maar nu kan ik ieder geval wel kiezen bedankt. Ik ga aan de slag en laat het weten :thumb:

nou het probleem is nog niet helemaal verholpen nog steeds werkt het niet met de router. heb contact opgenomen met de helpdesk van tiscali en die weten het ook niet. echter is me router wel goed want heb het getest bij me neef en dan werkt het wel. dus denk dat het niet werkt in combi van die modem (van tiscali) en de router...dus heb gevraagd bij tiscali voor een andere router maar dat kan niet volgens hun. dus dan maar op zoek naar een andere router. JULLIE IEDER GEVAL BEDANKT VOOR JULLIE HULP....

@ginolingen
ben jij dezelfde persoon als Moeiluku.
Zo nee wat doet jou opmerking/vraag hier dan.
Zo ja vermeld dat dan even zo is het verwarrend.

ja excuses ik had per ongeluk met verkeerde naam ingelogd.....maar ginolingen & moeiluku zijn van dezelfde gebruiker. nogmaals excuus voor het ongemak

Maar werkthet ondertussen al of nog niet.
Van wie krijg jij tiscali....

ja het werkt.............. ik heb er voor gekozen om een andere router te kopen. Een sweex Annex - A - B. Modem en router in 1 en draadloos zodat me pa vrolijk met zn lappie beneden kan zitten. Nu werkt alles perfect na lang zwoegen maar het was het waard.
Bedankt voor jullie hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan