tiscali en email ?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkie

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Berichten
994
Al sinds vorige week dinsdag zijn er problemen met het binnenhalen van email bij tiscali.
Staat er doodleuk op de site bij servicecenter dat "men" problemen heeft en er aan gewerkt wordt. Op zondag 26 jan. staat er weer zo´n melding, maar voorlopig krijg ik mijn mail uuuuuuuren later en kan ik regelmatig niet inloggen omdat password geweigerd wordt.
Zijn er meer mensen die deze problemen hebben?????
:evil:
 
Jep, heb dezelfde problemen als ik inlog via webmail. Mijn e-mail via Tiscali (gratis) doet het namelijk niet meer sinds ik ADSL heb. De enige manier om e-mail binnen te halen is webmail bij Tiscali, maar dat mislukt ook 7 van 10 keer. Mogelijk om dezelfde reden als bij jouw?
Ik kan je niet verder helpen dat je de wetenschap geven dat je niet de enige bent...

Greetings to you, Earthling!
 
Ook hier sinds een week wat slechter e-mail verkeer, met name de POP3 server (ontvangen e-mail). Het is echter incidenteel, ongeveer 1 op de 5 keer gaat het fout. Overigens is ophalen va mail ook op een gratis account heel goed mogelijk via ADSL. Werkt hier perfect. Kijk dus je instellingen van je account eens na.
 
ja ik heb dat ook..email gestuurd maar nog geen bericht terug gehad...zeer lastig ..ik heb al een keer alles overnieuw ingebracht maar dat help ook niet...afwachten dus maar..
 
De ene keer haal ik mijn mail via OE, de andere keer via webmail. Maakt normaal gesproken geen verschil, alleen de laatste week dus wisselend. Meldingen variëren van " kan host niet vinden" tot password geweigerd"
Instellingen staan - zeker te weten - goed.

Fijn te weten dat ik niet de enige ben.

Overigens het verzenden van mail met bijlages (ca. 3 mb) geeft ook bij zonnet problemen (op mijn werk), ENORM traag.

Zou het te maken kunnen hebben met de worm van vorige week in het internetverkeer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan