Tiscali mailprobleem ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0225

Inventaris
Lid geworden
24 mrt 2001
Deze vraag kan mogelijk onder meerdere ondwerpen worden geplaatst, maar goed, ik moet 'm ergens kwijt:

gisterenmiddag rond 17.00 uur heb ik aan 40 verschillende mensen een mailtje gestuurd. (die 40 mensen bevonden zich in een mailgroep die ik heb aangemaakt) Teneinde hun mailadressen prive te houden heb ik de mail aan mijzelf gestuurd en de groep in de Blind Carbon Copy gezet.

Die 40 mensen hebben allerlei verschillende providers: varierend van KPN naar BBnet en Tiscali tot aan de hotmail toe.
Wie schetst mijn verbazing dat 37 mailtjes goed zijn aangekomen en dat ik bijna direct een errormelding kreeg dat mijn mail bij 3 personen niet was bezorgd. Die 3 personen zijn "toevallig" alle 3 providergebonden aan.................... @tiscali.nl

Inmiddels ben ik al 3 automatische mailtjes van Tiscali verder dat er nog steeds geprobeerd wordt om de mail te bezorgen.
Wie heeft ook Tiscali en heeft van een relatie sinds gisteren WEL een mail ontvangen. Gelet op de foutmeldingen en het feit dat 37 van de mailtjes wel zijn bezorgd, ligt het m.i. niet aan mijn: provider / mailprogramma / internetverbinding etc. etc. maar aan Tiscali.

Enige verwonderpunten v.w.b. de mail zelf:
er zit een Excel bestandje bij als bijlage waarin ik cellen heb afgeschermd met een wachtwoord (-> geblokkeerde cellen dus)
Is Tiscali krampachtig in de omgang met bepaalde beveiligde bestanden of heeft Tiscali mogelijk een standaard beveiliging voor zijn "leden". ('k kan het mij bijna niet voorstellen dat een simpel Excel bestandje met slechts enkele geblokkeerde cellen waarop een wachtwoord zit, wordt geweigerd..............)

De geadresseerden "durf" ik nog niet te bellen -> slapen wellicht nog ;) :D

Wie heeft ook Tiscali en herkent dit................?

Wat ik nog vergat: mijn machine is 101% virus vrij en toen ik door had dat die mailtjes niet werden bezorgd heb ik die 3 een mail gestuurd met uitsluitend "platte" tekst -> geen bijlage(n). Ook dat mailtje lijkt niet bezorgd te worden. Op de site van Tiscali ontdek ik geen "mailserverproblemen"...................

Laatst bewerkt:
popup

misschien eb je je popup.3 niet goed ingesteld of kan het niet met de internetverbinding.
ik heb ook tiscali maar ik heb dit nog nooit gezien.
robin

Is niet mogelijk.
Als er van een mailgroep van 40 man er 37 de mail binnenkrijgen en 3 niet (en die 3 zitten toevallig allen bij Tiscali) dan is er dus duidelijk iets mis met tiscali.

Achteraf gezien blijkt dit ook te kloppen, want Tiscali heeft de mail ruim 19 uur na verzending alsnog bezorgd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan