tiscali-probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkie

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Zijn er meer mensen met dit probleem????

Bij het ophalen van mail wordt iedere keer gevraagd om password, wat dan vervolgens niet wordt herkend.
(Time-out van de server staat al ingesteld op "lang" 5 minuten)
Nou heb ik wel gezien dat er onderhoudswerkzaamheden aan de servers gaan plaatsvinden op 20 maart a.s., maar voorlopig kan ik vanaf de 16e al niks meer ophalen:confused:

De enige mogelijkheid om post op te halen is via de webmail, maar dat vind ik tamelijk omslachtig.

Het valt me trouwens op dat er al vanaf januari dit jaar, gedonder is met tiscali! Ik heb al bijna spijt van mijn adsl abbo.

Er zijn inderdaad ca 2 weken problemen geweest met de mail bij tiscali. Dat lag niet zozeer aan het ophalen, maar aan de server. Het was moeizaam om mail op te halen, maar ook via webmail kijken was toen net zo moeilijk. Behoudens die twee weken heb ik geen problemen ondervonden bij het ophalen van de mail. Weet je zeker dat je instellingen goed staan? Wat heb je ingevuld als servers?

inkomend pop.tiscali.nl
uitgaand smtp.tiscali.nl

staat al eeeeeeeeuwen zo.
niks aan veranderd!

bij mij staat er bij inkomend toch echt pop3.tiscali.nl . Kijk eens wat er gebeurt als je die aanpast?

"Servertype voor inkomende mail is een POP3 server"
en dan de instellingen zoals ik eerder al zei. Tot 2 dagen geleden werkte het nog :confused:

Maar goed, heb er even pop3 van gemaakt. Geen effect. Bij "verifiëren" blijft ie alweer hangen.

Misschien toch even de helpdesk bellen. Als je niets hebt veranderd.

Ja lijkt me op dit moment de beste oplossing.
Zal er morgen eens voor gaan zitten, zal wel even duren voordat ik er doorkom.
bedankt zover.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan