Titel; Na converteren access 2003 database naar 2007 komt de melding; Een menubalkmacro kan alleen worden uitgevoerd als aan de macronaam de instellingen van bepaalde eigenschappen op opties zijn toegekend.
Bij de conversie van access 2003 naar 2007 is de menustructuur probleem veroorzaker.
Bij mijn opstartscherm word er een menu aangeroepen door enkele macro’s
Als het formulier “enter contacts” is geopend staat de menustructuur netjes onder invoegtoepassingen. De menustructuur werkt vervolgens ook maar als ik daar naar producten ga en probeer een product detail te bekijken lijkt de melding van de menustructuur een probleem te geven terwijl deze op dit moment niet wordt aangeroepen.
melding; Een menubalkmacro kan alleen worden uitgevoerd als aan de macronaam de instellingen van bepaalde eigenschappen op opties zijn toegekend. Na ok verschijnt de volgende pop-up.
Actie is mislukt
Macronaam; enter contact form Menubar
Voorwaarde waar
Actienaam; menu toevoegen
Argumenten &orderinfo Enter contact form Menubar_Orderinfo
Foutnummer 2950
En na het kruisje opent mijn formulier zonder echter het juiste veld over te nemen.
Bij de conversie van access 2003 naar 2007 is de menustructuur probleem veroorzaker.
Bij mijn opstartscherm word er een menu aangeroepen door enkele macro’s
Als het formulier “enter contacts” is geopend staat de menustructuur netjes onder invoegtoepassingen. De menustructuur werkt vervolgens ook maar als ik daar naar producten ga en probeer een product detail te bekijken lijkt de melding van de menustructuur een probleem te geven terwijl deze op dit moment niet wordt aangeroepen.
melding; Een menubalkmacro kan alleen worden uitgevoerd als aan de macronaam de instellingen van bepaalde eigenschappen op opties zijn toegekend. Na ok verschijnt de volgende pop-up.
Actie is mislukt
Macronaam; enter contact form Menubar
Voorwaarde waar
Actienaam; menu toevoegen
Argumenten &orderinfo Enter contact form Menubar_Orderinfo
Foutnummer 2950
En na het kruisje opent mijn formulier zonder echter het juiste veld over te nemen.