titel van de topic bovenaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

koen123

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2009
Ik heb een forum en een pagerank van 3 maar ik heb ontdekt dat ik mijn titels moet veranderen om betere zoekresultaten te halen.

Maar ik zou willen vragen of jullie mij willen helpen?
Want: ik wil zeg maar als iemand een topic aanmaakt, dat de Titel van de topic dan in het tapblad komt te staan als je die topic bekijkt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want zo kan ik mij beter plaatsen in Google :D

Moet ik aan je vraag afleiden dat je een eigen gemaakt forum gebruikt?

Wat je moet doen is in het <title> element in je <head> sectie de naam van het topic echo'en... dat zou niet zo moeilijk moeten zijn als je idd een eigen forum hebt gemaakt :)

:(Heb ik al geprobeert met echo '' maar ik include op elke pagina een header.php en als ik het daar probeer lukt het niet

let je wel op dat dit gewoon in <?php staat dit zou het da gewoon moeten doen :P.
voor google telt t ook hoeveel links er naar jou topic zijn geplaatst hoe meer dit is hoe hoger in de lijst.
maakt bij titels altijd gebruik van h1 of h3 en zet hier kernwoorden in.
en dan heb je nog
<meta name="keywords" content= "sleutelwoorden">

als je dit alles heb word je echt goed gevonden :evil:

Waarschijnlijk output je je header al voordat je je topics inlaad?
Dan wordt het heel moeilijk...

Je moet het systeem zo schrijven dat eerst alle logica gedaan wordt, en dat de pagina pas op het eind gegenereerd wordt... zodat je ook in de <head> gebruik kunt maken van variabelen die pas midden op de pagina gebruikt worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan