Titel veranderen?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Supermen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 sep 2009
ik heb mijn domein ferrydoedensfansite.nl doorverwezen naar een freewebs-account, maar in de titelbalk staat dan de titel http://ferrydoedensfansite.nl Ik zou dat graag willen veranderen in bijvoorbeeld: Ferry Doedens Fansite.nl - De fansite over Ferry Doedens!
begrijpt je wat ik bedoel, hoe doe ik dat??

Laatst bewerkt:
Je kunt de titel van de pagina in HTML zetten door in je <head> op te nemen:

HTML:
<head>
<title>Dit is de titel van mijn website!</title>
</head>

Als je niet bij de HTML kunt moet je gaan zoeken in freewebs, dan kan ik het zo niet zeggen.

Dan moet je zoeken in de editor die je gekregen hebt, en als het daar niet in kan gaat het niet lukken ;)

Hoi!
Op je pagina zelf is alles prima voor elkaar, zag ik. En het klopt: je kan er niet bij komen.

De pagina is door freewebs.com ingemetseld in een doorverwijspagina die een frame-pagina is. Die frameset-pagina heeft een niet ingevulde <title></title>, maar die pagina valt dus onder het beheer van freewebs. Daar heb je zelf geen invloed op. :(
  • En omdat browsers ook graag iets in hun kopbalk en/of op hun tabblad zetten als een pagina géén titel heeft, zet de browser er dan de URL van de pagina op.
Het enige dat je zou kunnen doen, is vriendelijk vragen aan freewebs of ze de titel willen veranderen. Maar of dat enige kans van slagen heeft, weet ik niet.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Je kunt ook een javascript op je pagina zetten, als je daar wel bij kunt, die de titel wijzigd.

Werkt niet 100%, maar wel voor 95% van de bezoekers :)

Alleen moet je dan wel javascript kunnen inserten.

Dan zou het iets moeten worden in de buurt van:
Code:
[font=courier]if (top.frames.length != 0 ) {
     top.document.title = "je eigen titel";
}[/font]
Maar volgens sommigen werkt javascript niet cross-domein: uit veiligheidsredenen.
Dan zou het gewoon niet kunnen. Of klopt dat niet?

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan