titelbalk geeft in naam ook applicatie aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robotto

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Als ik een venster in Word 2003 of Excel 2003 open komt in de titelbalk ook "Microsoft Word" of "Microsoft Excel" te staan. Als je deze vensters minimaliseert zie je dus onderin ook niet de naam van het bestand maar iedere keer "Micro......" als je meerdere bestanden open hebt. Terwijl er ook al een icoontje staat wat aangeeft wat voor soort bestand het is.........
Erg irri, ik neem aan dat deze weergave kan worden aangepast maar weet niet hoe en waar.

Window

In de menubalk van Word staat ook een item "Window" in de Engelse versie, in het Nederlands denk ik "venster", maar dat kan ik niet checken hier. Als je dat aanklikt in een groot Word window, kun je direct naar een ander word document gaan.
Je kunt ook in de eigenschappen van de taakbalk aangeven dat dezelfde soort buttons gegroepeerd moeten worden. Dan krijg je voor Word maar één en groter button. Als je erop klikt komen alle Word buttons, hopelijk met leesbare namen boven elkaar te staan. Dan klik je het gewenste document aan.
Als het nog te klein is kun je er ook voor kiezen je taakbalk te vergroten zodat er een extra rij buttons ontstaat waardoor de buttons ook weer groter worden.

Laatst bewerkt:
Beste mensen,

Is het ook mogelijk om in de titelbalk alleen de naam van het bestand weer te geven, dus zonder de applicatienaam (Word, Excel etc)?

ASP

Maak even een eigen vraag aan. In breken in iemand zijn/haar topic is niet netjes, daarbij is deze topic van 2008, dus niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan