titels en naam uit verkenner kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

theo koeten

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
via de DOS box (in XP) kan ik de bestandsnamen van muzieknummers in een txt bestandje omzetten (dir> track.txt) en dan bijv. naar Excel kopieren. Maar ik wil ook de artiestnaam (en/of datum en/of grootte) kunnen inporteren. Dus méér kolommen dan alleen de bestandsnaam. Met de rechtermuisknop in verkenner kan je kiezezen welke kolommen je wilt zien. In WMediplayer heb je ook zo'n lijst, maar met knippen en plakken lukt dat niet.
Wie heeft er een idee hoe ik die namen kan knippen en plakken en in Excell kan krijgen?

alvast bedankt!
theo

Je kunt hier speciale programma's voor downloaden of Winamp downloaden (ik geloof zelfs dat deze dat standaard kan, anders een plugin).

Zij exporteren vaak precies wat je allemaal wilt hebben :).

De opties in Windows zijn hier, uiteraard, niet op gemaakt.

met Itunes (mp3 player)
kan je rechtermuisknop > copy doen. Dit kan ik gewoon in kladblok kopieren en krijg dan de informatie die daar staat,

Bass, Beats & Melody Brooklyn Bounce 3:42

voorbeeldje, ;) maar je kan veel meer dingen toevoegen aan die balk, maar ik hou het simpel. Je kan ook date added, date moved en nog wel meer. Ik weet niet of dat je vraag was?

Geplaatst door Rimsic
met Itunes (mp3 player)
kan je rechtermuisknop > copy doen. Dit kan ik gewoon in kladblok kopieren en krijg dan de informatie die daar staat,

Bass, Beats & Melody Brooklyn Bounce 3:42

voorbeeldje, ;) maar je kan veel meer dingen toevoegen aan die balk, maar ik hou het simpel. Je kan ook date added, date moved en nog wel meer. Ik weet niet of dat je vraag was?

Ik gebruik geen I-tunes maar dit was opzich ook een idee ja :thumb:

Veel MP3 programma's van tegenwoordig kunnen het.

titels en WINAMP

Ik heb Winamp erop gezet maar kan niet 1,2,3 vinden hoe je je keuze(s) dan kan exporteren. Het lijkt het zelfde als WMPlayer?

theo

of je download itunes 20mb maar je hebt dan wel wat. En veel keuzes met wat ik eerder aangaf, added, moved, bla bla

itunes

Wat een progje!!!!
precies wat ik zocht!
Waarom gebruiken we dit allemaal niet?
WMP er meteen maar vanafhalen.... denk ik :(

bedankt,

theo

Re: itunes

Geplaatst door theo koeten
Wat een progje!!!!
precies wat ik zocht!
Waarom gebruiken we dit allemaal niet?
WMP er meteen maar vanafhalen.... denk ik :(

bedankt,

theo

Omdat niet iedereen er zo van houdt (zoals ik ;)).

Good Old Winamp :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan