.tk site maken met office publicer

Status
Niet open voor verdere reacties.

namsob

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2009
hallo,

ik weet inmiddels dat je als je bijvoorbeeld bij weebly.com een gratis site maakt je er dan een gratis tk site van kan maken. Maar kan dit ook als je met Publisher een site maakt???

en zo niet: weet iemand nog een goede site om een gratis site maken???

mvg.

ik snap niet hoe je bedoelt, zo niet weet iemand dan nog een goeie site om een gratis site te maken, maar, een .tk site kan altijd via http://dot.tk

ik snap niet hoe je bedoelt, zo niet weet iemand dan nog een goeie site om een gratis site te maken, maar, een .tk site kan altijd via http://dot.tk

ik bedoel: zo niet (als je van een publisherbestand geen gratis tk site kan maken) of iemand dan een goede site weet om een gratis site te maken bijvoorbeeld weebly.com

gr.

Laatst bewerkt:
ok, ik snap hem, is het gelukt of heb je nog zon site nodig?

m'n vraag is eigenlijk: als je een site in publisher maakt, kan je die gratis online zetten of moet je dan betalen?

op internet een site maken lukt me wel maar daar kan je veel minder...

gr.

Publisher is, als ik het wel heb, een programma om folders, posters, etc. mee te maken. het is niet geschikt voor het maken van websites. Daarvoor kun je Kompozer gebruiken. Voor de bestanden die je daarmee maakt moet je wel zelf ruimte vinden op het internet. Vaak stelt je internetprovider wel wat beschikbaar.

als je een site in publisher maakt, kan je die gratis online zetten of moet je dan betalen?
  • Als je een gratis site (gratis webruimte) hebt waarbij je met een FTP-programma (zoals FileZilla) je bestanden kunt uploaden, zou het in principe mogelijk zijn om een MS Publisher site online te krijgen.
  • Als je een gratis site (gratis webruimte) hebt waarbij je alleen via een ingebakken "site-builder" webpagina's kan maken, zal het niet kunnen.
Maar waarom zou je Publisher gebruiken voor het maken van een website? :confused:
Publisher is zo ongeveer het slechtste programma om een website mee te maken.
Inderdaad, Publisher heeft een optie "Gemakkelijk een website maken", dat is redelijk makkelijk en lokaal ziet het er soms best aardig uit. Maar ...
Lees hier verder!

Met vriendelijke groet,
CSShunter

PS: voor nog geen € 30,- per jaar heb je al een echte (reclamevrije, frame-vrije) site waar je alles op kunt doen wat je wilt. Inclusief .nl domeinnaam! Omgerekend is dat zo'n € 2,50 per maand. Lijkt me een nuttige besteding van (zak)geld. :)

• Als je een gratis site (gratis webruimte) hebt waarbij je met een FTP-programma (zoals FileZilla) je bestanden kunt uploaden, zou het in principe mogelijk zijn om een MS Publisher site online te krijgen.
    )

• en waar zou dat kunnen? welke site?

gr.

en waar zou dat kunnen? welke site?
Geen idee, ik heb zelf wel € 2,50 per maand over voor een site waar ik helemaal zelf de baas ben. Dan drink ik per maand 1,5 kopje koffie minder op een terrasje, dan heb ik het al verdiend. :D

Maar misschien weet iemand anders, die beter thuis is in gratis sites, iets aan te bevelen.

Laatst bewerkt:
Geen idee, ik heb zelf wel € 2,50 per maand over voor een site waar ik helemaal zelf de baas ben. Dan drink ik per maand 1,5 kopje koffie minder op een terrasje, dan heb ik het al verdiend. :D

Maar misschien weet iemand anders, die beter thuis is in gratis sites, iets aan te bevelen.

okey, 2.50 per maand is eigenlijk ook niks. Wat voor site heb jij dan?

gr.

Ik weet niet ofdat dit mag via helpmij.nl, maar anders heb ik op me server nog wel wat ruimte over.
ftp server draait er ook op enzo, dus dat kan je allemaal krijgen, ik hoef er geen geld voor;)

Wat voor site heb jij dan?
Ik heb er een paar draaien bij flexwebhostingPUNTnl (zodat 't geen reclame is), en dan het mini-pakket. Prima tevreden over, bij mijn weten is de server nog nooit down geweest, en er zitten gratis dingen als php (niet te versmaden!), webmail, en nog een heleboel opties/tools bij. - Ook snel online te regelen: in ca. 2 (werk)dagen heb je je site in de lucht.
Excl. btw kost het Minipakket € 12,-- per jaar, en een .nl domeinregistratie € 8,-- per jaar. Samen is het € 23,80 per jaar incl. BTW.
Da's dus geen 1,5 maar 1 koppie koffie per maand minder. :d
Je kan ook even Google'en op "vergelijk hosting providers", dan krijg je vergelijkingssites met hele riedels mogelijkheden om uit te kiezen wat voor jou de beste/goedkoopste is.

Maar misschien vind je het aanbod van ricie aantrekkelijker.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

PS:
O, vergeet ik nog wat. Als je een internet-aansluiting hebt, heb je meestal bij dat abonnement een gratis homepage + webruimte (een subdomein onder de naam van de provider, bv. http://home.tiscali.nl/developerscorner/). Zo'n homepage + wat er achter hangt kan vaak ook met FTP geupload worden (die bij tiscali wel, in elk geval). Dus dat zou ook nog kunnen. Tenzij je van plan bent waanzinnig veel dataverkeer met supergrote download-bestanden op te zetten, dan loop je waarschijnlijk tegen een grens aan (net als bij een te klein hostingpakket bij een eigen domein).

Je kan gratis een website plaatsen (zonder reclame) bij DeDs.
Ben het helemaal mee eens met naarling en csshunter: gebruik liever geen Publisher om een website te maken, maar Kompozer. Publisher lijkt misschien makkelijk, maar is een beroerde webbuilder!

Ik weet niet ofdat dit mag via helpmij.nl, maar anders heb ik op me server nog wel wat ruimte over.
ftp server draait er ook op enzo, dus dat kan je allemaal krijgen, ik hoef er geen geld voor;)

hoi,

bedankt voor het aanbod.

mvg,
namsob

Laatst bewerkt:
jawel gaat perfect via Publisher website maken ik heb er zo 4 lopen evengoed als de andere

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan