Wat voor site heb jij dan?
Ik heb er een paar draaien bij flexwebhostingPUNTnl (zodat 't geen reclame is), en dan het mini-pakket. Prima tevreden over, bij mijn weten is de server nog nooit down geweest, en er zitten gratis dingen als php (niet te versmaden!), webmail, en nog een heleboel opties/tools bij. - Ook snel online te regelen: in ca. 2 (werk)dagen heb je je site in de lucht.
Excl. btw kost het Minipakket € 12,-- per jaar, en een .nl domeinregistratie € 8,-- per jaar. Samen is het € 23,80 per jaar incl. BTW.
Da's dus geen 1,5 maar 1 koppie koffie per maand minder. :d
Je kan ook even Google'en op "
vergelijk hosting providers", dan krijg je vergelijkingssites met hele riedels mogelijkheden om uit te kiezen wat voor jou de beste/goedkoopste is.
Maar misschien vind je het aanbod van ricie aantrekkelijker.
Met vriendelijke groet,
CSShunter
PS:
O, vergeet ik nog wat. Als je een internet-aansluiting hebt, heb je meestal bij dat abonnement een gratis homepage + webruimte (een subdomein onder de naam van de provider, bv.
http://home.tiscali.nl/developerscorner/). Zo'n homepage + wat er achter hangt kan vaak ook met FTP geupload worden (die bij tiscali wel, in elk geval). Dus dat zou ook nog kunnen. Tenzij je van plan bent waanzinnig veel dataverkeer met supergrote download-bestanden op te zetten, dan loop je waarschijnlijk tegen een grens aan (net als bij een te klein hostingpakket bij een eigen domein).