tmp bestand omzetten naar word???

Status
Niet open voor verdere reacties.

megarainman

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2001
een vriendin van me heeft haar eindwerk gemaakt in Word.

dit heeft ze gedaan 3 weken terug:
bestand geopend, bewerkt (verder getypt) , afgedrukt, opgeslaan op diskette en daarna bestand gesloten.

nu krijgt ze een tmp bestand te zien op haar diskette en wanneer ze het opent ziet ze allemaal hokjes...

is er nog een mogelijkheid om dit bestand terug te halen?

Alvast van harte bedankt om mee te denken

Hai, :D

Zal moeilijk zowel niet onmogelijk blijken!

Ai een A-schijfje is een waardeloos medium zeker met programmas welke een tmp file nodig hebben om te kunnen draaien. (Word dus)

Probeer het volgende:
Kies bestand/Openen
Selecteer het bestand en klik op het pijltje naast openen en kies: Openen en Herstellen..

See Yah! :thumb:

Geplaatst door joost verdaasdo

Zal moeilijk zowel niet onmogelijk blijken!

Ai een A-schijfje is een waardeloos medium zeker met programmas welke een tmp file nodig hebben om te kunnen draaien. (Word dus)

Probeer het volgende:
Kies bestand/Openen
Selecteer het bestand en klik op het pijltje naast openen en kies: Openen en Herstellen..

hey Joost

vreesde ik al voor dat het onmogelijk ging zijn... heb progje van microsoft gebruikt, wordfix of zo, maar daar ook geen resultaat... ook eens gekeken in de map c:/documents and settings/gebruikersnaam/application data/microsoft/word , maar daar ook niets teruggevonden...
iemand nog andere ideeën?

Nog twee:
* Rechtermuisknop/Open met kladblok
* Eerst Word openen en dan: Extra/Opties/Weergave en vink Concept lettertype aan!

Probeer nu het bestand te openen.

nope Joost, ook geen effect...

blijven allemaal rare bolletjes komen...

mmm, denk dat het herbeginnen zal worden voor haar :(

Thnx Joost voor de tips:thumb:

Ja daar was ik al bang voor!

Ik zal even uitleggen wat ik denk dat er gebeurd is:
* Als je op een A-disk een word document zet en je gaat daaraan werken dan word er een *tmp file door Word aangemaakt.

Deze file is vaak net zo groot als het eigenlijke Word bestand...A-schijfjes zijn beperkt qua ruimte en raken gauw vol op het moment dat Word zijn data niet meer kwijt kan maakt ie zichzelf als het ware kapot en krijg je van deze corrupte bestanden...

Het is heel vervelend en het moet je altijd eens zijn overkomen wil je er rekening mee houden in de toekomst...

Doe je vriendin een plezier en geef haar een USB-Pen...dat is een veel beter transport-medium...Het is natuurlijk altijd beter om direct vanuit de HD te werken....

Ik wou eigenlijk ook nog zeggen dat er nog al wat recover programmas te koop zijn welke een *Tmp file kunnen herstellen maar deze zijn niet gratis (nog niet tegengekomen) enne voor één document.....

Maar goed veel succes en graag gedaan...nu maar hopen dat het niet meer voorkomt! :thumb:

Ik had zojuist een soortgelijk probleem.
Ik heb de extensie .TMP vervangen door .doc en het probleem was opgelost!
Hoop dat het voor jouw vriendin ook zo makkelijk opgelost kan worden!

Ik had zojuist een soortgelijk probleem.
Ik heb de extensie .TMP vervangen door .doc en het probleem was opgelost!
Hoop dat het voor jouw vriendin ook zo makkelijk opgelost kan worden!

Dat hoop ik na 5 jaar ook :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan